Mestá a obce

Seminár: Evidencia odpadov a podávanie ohlásení v odpadovom hospodárstve za rok 2017

Zákonné povinnosti a ich riešenie v praxi

Každoročne k 28. februáru sú firmy ako pôvodcovia a držitelia odpadov povinné uzavrieť evidenciu o nakladaní s odpadmi a podať ohlásenie o jeho vzniku a nakladaní s ním.

Na čo je potrebné dávať pozor? Aké sú požiadavky na evidenciu a podávanie ohlásení? Na tieto, ako aj iné otázky dostanete odpovede priamo z aplikačnej praxe.

 

4-hod. seminár: Odvody a dane pri medzinárodnom zamestnávaní a vysielaní v roku 2018

Praktické a efektívne riešenia.

Medzinárodné zamestnávanie patrí k najnáročnejšej problematike. Náročnosť spočíva predovšetkým v širokosti legislatívy, ktorá sa predmetnej problematiky dotýka. Zároveň náročnosť spočíva aj v tom, že nám pri riešení tejto problematiky vstupuje nielen slovenská legislatíva, ale aj legislatíva štátu, do ktorého zamestnanca vysielame.

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Professional assistant with English language

Profesionálne vystupovanie asistentky, ktorá vie ako sa pohybovať v medzinárodnom prostredí, môže predísť prípadným problémom, zefektívniť plynulý chod vašej firmy, navodiť priaznivé podmienky pre Vaše vyjednávanie s klientom a preto priniesť neoceniteľné výsledky pre Vaše podnikanie.

Moderná asistentka potrebuje organizačné a diplomatické schopnosti a bez perfektnej angličtiny sa nezaobíde.

Nepodceňte úlohu Vašej asistentky pre úspešné podnikanie a prihláste ju na náš seminár.

 

4-hodinový seminár: Dá sa to aj bez súdu: skončite pracovný pomer so zamestnancom bez komplikácii

Najčastejšie chyby zamestnávateľov v pracovnoprávnych sporoch

Pracovnoprávne spory sú „strašiakom“ všetkých zamestnávateľov. Sú neraz zdĺhavé, nákladné, zamestnávateľa stoja veľa času aj finančných prostriedkov. A pritom niekedy stačí iba málo, aby sme sa im vyhli – správne pripravená výpoveď či okamžité skončenie pracovného pomeru. Aké zmeny priniesol toľkokrát novelizovaný ZP v tejto oblasti? Dozviete sa na našom prakticky zameranom seminári.

Seminár: GDPR pre správcov budov

Pripravte sa na revolúciu v oblasti ochrany osobných údajov, nastavte si nové pravidlá a vyhnite sa likvidačným sankciám!

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých správcov budov ako aj pre spoločenstvá vlastníkov bytov a nebytových priestorov. Viete, ako postupovať napr. pri nakladaní s kamerovým systémom alebo pri získavaní a spracúvaní osobných údajov vlastníkov bytov od 25. mája 2018? Príďte na praktické školenie a zistite, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe a vyhnúť sa sankciám. Páve teraz je najvyšší čas na prípravu!

 

Personálne náklady a návratnosť investícií do zamestnancov

Personálny controlling, hodnotenie efektivity HR a najčastejšie chyby v praxi

Controlling v oblasti ľudských zdrojov je vynikajúcim pomocníkom na zlepšenie personálneho riadenia, zvýšenie spokojnosti zamestnancov a dosiahnutie podnikových cieľov. HR controlling uľahčí prácu, zvýši prehľad o dianí a poskytne komplexné údaje pre najvyššie vedenie a majiteľov.

Seminár: GDPR pre školy: nové pravidlá ochrany osobných údajov 2018

Praktická príprava na nariadenie EÚ v školskom prostredí

Nové všeobecné nariadenie o ochrane údajov, tzv. GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov aj pre školy, ktoré spracúvajú osobné údaje svojich zamestnancov, žiakov či rodičov. Školy ako verejnoprávne subjekty budú musieť od 25. mája 2018 povinne vymenovať zodpovednú osobu. Viete, ako sa pravidlá na ochranu osobných údajov sprísňujú a aké ďalšie nové povinnosti Vám pribudnú? Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do praxe školy. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu, aby ste sa vyhli sankciám!

 

Vzdelávací kurz: Certifikovaný personalista - špecialista pracovnoprávnych vzťahov

6 praktických modulov, v rámci ktorých prejdete zákutia pracovnoprávnych vzťahov

15. 3. 2018 - 30. 4. 2018 | Bratislava, Apollo Hotel ****

Potrebujete mať prehľad v pracovnoprávnych vzťahoch a vyznať sa v zákonných povinnostiach personalistu? Potrebujete vedieť, čo je pre Vás ako personalistu najrizikovejšie, kde si dávať pozor a ako sa vyhnúť súdnym sporom so zamestnancami? Prinášame Vám overený a ucelený vzdelávací program, ktorý Vám poskytne aktuálne a správne informácie, okamžite aplikovateľné v personalistickej praxi.

 

Seminár: GDPR v oblasti ICT: Povinnosti, riziká a riešenia v praxi

Pripravte sa na nové pravidlá a vyhnite sa sankciám!

Všeobecné nariadenie EÚ o ochrane osobných údajov prináša zásadné zmeny v zaobchádzaní s osobnými údajmi. GDPR sa dotkne aj IT oblasti, pretože v dnešnej dobe sa osobné údaje vo veľkom spracúvajú práve prostredníctvom informačných a komunikačných technológii. Viete zabezpečiť osobné údaje spracúvané automatizovaným spôsobom podľa pravidiel GDPR? Viete, v ktorých krajinách sú Vaše dáta uložené v cloudoch? Príďte na praktické školenie, kde Vám poradíme, ako sa pripraviť na nové nariadenia EÚ a vyhnúť sa sankciám!

 

4-hodinovýseminár: Riziká zamestnávania živnostníkov a nelegálna práca v roku 2018

Ako správne aplikovať možnosti „zamestnávania" živnostníkov.

„Fenomén dneška - ľudia u nás vo firme pracujú na faktúru". Aké sú ale pravidlá a možnosti uzatvárania obchodnoprávnych zmlúv s poskytovateľmi rôznych služieb a činností (SZČO) a kedy už je potrebné uzatvoriť pracovný pomer na tieto činnosti? Ako túto situáciu v súvislosti so sprísneným Zákonníkom práce riešia inšpektoráty práce?

 

Personálne náklady a návratnosť investícií do zamestnancov

Personálny controlling, hodnotenie efektivity HR a najčastejšie chyby v praxi

Controlling v oblasti ľudských zdrojov je vynikajúcim pomocníkom na zlepšenie personálneho riadenia, zvýšenie spokojnosti zamestnancov a dosiahnutie podnikových cieľov. HR controlling uľahčí prácu, zvýši prehľad o dianí a poskytne komplexné údaje pre najvyššie vedenie a majiteľov.

Seminár: LEAN MANAGEMENT - Maximálny zisk, minimum nákladov, kvalitný výrobok a spokojný zákazník

Praktické návody ako implementovať zásady LEAN manufacturingu a LEAN managementu vo Vašej výrobe

Bojujete vo Vašej výrobe s nadmerným plytvaním a spomaľovaním kvôli prestrojom, opravám, nadmerným zásobám či kvôli samotným zamestnancom? Ak nechcete ohroziť Vašu prevádzku, je potrebné s tým urýchlene niečo urobiť! Oboznámte sa vďaka expertovi na túto problematiku s účinnými metódami a nástrojmi z oblasti štíhlej výroby – LEAN, a zaistite si maximálny zisk, minimum nákladov, kvalitný výrobok a spokojného zákazníka!

Seminár: Ochrana osobných údajov 2018 pre personalistov. Čo prinesie GDPR nariadenie?

Ako zákonne manipulovať s osobnými údajmi zamestnancov.

GDPR prináša nové pravidlá na ochranu osobných údajov pre všetkých, ktorí nakladajú s osobnými údajmi, takže sa v značnom rozsahu dotkne aj personálnej a mzdovej agendy. Viete, ako postupovať napr. pri nábore nových zamestnancov, pri monitorovaní pracoviska alebo profilovaní zamestnancov od 25. mája 2018? Nakladanie s osobnými údajmi zamestnancov je veľmi ošemetná záležitosť a pravidlá sa stále sprísňujú. Na našom praktickom školení sa naučíte, ako implementovať novú legislatívu do svojej praxe personalistu. Práve teraz je najvyšší čas na prípravu a vyhnite sa sankciám!

 

Seminár: Odmeňovanie zamestnancov – ako nastaviť stratégiu finančných a nefinančných bonusov

Praktické rady v oblasti peňažného a nepeňažného odmeňovania, ktoré dokážete okamžite využiť v praxi a vyhnúť sa tak fluktuácii vo firme.

Máte nastavený systém odmeňovania efektívne a spravodlivo? Viete ako to docieliť? Dokážete motivovať zamestnancov? Príďte na náš seminár, ktorého cieľom je poskytnúť účastníkom prehľad o súčasnej situácii na trhu a jej vplyve na predpokladaný vývoj odmeňovania. Na tomto seminári získate praktické námety, ako nastaviť systém odmeňovania a rôzne modely mzdy. Taktiež Vás oboznámime ako skĺbiť limitovaný rozpočet nákladov a očakávania zamestnancov. Motivácia zamestnancov rozhodne nie je len v peniazoch...

 

Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach

Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky.

Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie i evidenciu zas musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy musí zamestnávateľ prácu nadčas so zamestnancom dohodnúť?  Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?

 

Seminár: Skupinové testovanie uchádzačov a zamestnancov - Metóda Assessement centrum v praxi

Alebo ako robiť výbery nových zamestnancov efektívne.

Assessement centrum je využívané pri obsadzovaní pozícií s vyššími nárokmi na kompetencie, prípadne pri výbere interného kandidáta uchádzajúceho sa o postup v rámci spoločnosti. Metóda AC umožňuje detailné preverenie schopností kandidátov, ich porovnanie,  identifikuje silné a slabé stránky a zároveň šetrí Váš čas a náklady.

Osvojte si modernú metódu výberu zamestnancov, ktorá Vám umožní objektívne posúdiť úroveň výkonu jednotlivca, respektíve jeho potenciálu v akýchkoľvek vybraných kompetenciách.

Účastníci seminára získajú návod, ako vyberať nových zamestnancov čo najefektívnejším spôsobom a ako sa vyhnúť fluktuácii nováčikov z dôvodu nesplnenia očakávania na oboch stranách. Taktiež si prakticky nacvičia priebeh assessment centra a jeho vyhodnocovanie, ako aj záverečnú spätnú väzbu na všetkých kandidátov.

Seminár: GDPR zaostrené na malé firmy

Pripravte svoju firmu na revolučné zmeny v ochrane osobných údajov

Európske nariadenie GDPR prináša všetkým firmám nové nekompromisné požiadavky na spracovanie a ochranu osobných údajov. Prísne pravidlá budú platiť bez výnimky od 25. 5. 2018 aj pre malé a rodinné firmy a ich porušenie môže byť trestané sankciami až vo výške 20 miliónov EUR! Neriskujte a uistite sa, že dokážete svoju firmu včas a bezchybne pripraviť – práve teraz je najvyšší čas!

 

Celoštátne odborné stretnutie: GDPR 2018: Výzvy ochrany osobných údajov v slovenskej praxi

Nové pravidlá - Miliónové sankcie - Reálne riziká

26. 4. 2018 | Bratislava

Od 25. mája 2018 budú účinné nové európske nariadenie o ochrane osobných údajov GDPR a rovnako tak aj nový Zákon o chrane osobných údajov, platné aj pre Slovenskú republiku, ktoré vyžadujú, aby sa prevádzkovatelia priebežne pripravovali na ich aplikáciu v praxi.

Vzhľadom na náročnosť postupov pri zavádzaní a aplikácii nových povinností do praxe nie je možné, aby všetko stihli za pár dní. Príprava si vyžaduje niekoľkomesačné úsilie. Navyše, pri akomkoľvek pochybení hrozia obrovské sankcie až do výšky 20 000 000 EUR alebo 4 % celosvetového ročného obratu – podľa toho, čo je vyššie.

Nariadenie GDPR zavádza nové opatrenia a pojmy, oznamovacie povinnosti voči dotknutým osobám i inštitúciám verejnej správy či právo na zabudnutie. Taktiež rieši ďalšie údaje, ktoré sa považujú za osobné len za istých okolností. Ako sa dotknú nové pravidlá praxe? Priblížime Vám na našom odbornom stretnutí!

 

Semináre
PoUtStŠtPaSoNe
   1234
567891011
12131415161718
19
202122232425
262728    
«  Február 2018  »

Naše znalosti pre Váš úspech

Obľúbené: