Finančný controlling pre úspešné organizácie

Finančný controlling pre úspešné organizácie

Ako efektívne využiť finančné informácie k zlepšeniu celkovej bilancie firmy

Termín: 11. 2. 2011
Prednáša:

Finančný controlling patrí k základným pilierom každej úspešnej firmy, prostredníctvom ktorého je možné overiť jej celkovú finančnú kondíciu. Pomáha včas odhaliť hroziace problémy a vykonať potrebné kroky k ich náprave, aby sa predišlo prípadným stratám a zároveň sa využili všetky dostupné možnosti k zvýšeniu jej celkovej prosperity.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Finančný controlling má v modernej firme nezastupiteľnú úlohu a plní veľmi významnú zložku k jej úspešnému fungovaniu v konkurenčnom prostredí. K jeho vybudovaniu a následnému využitiu sú potrebné znalosti predovšetkým z finančného a manažérskeho účtovníctva, finančnej analýzy, reportingu a finančného manažmentu.

K jeho vybudovaniu a následnému využitiu sú potrebné znalosti predovšetkým z finančného a manažérskeho účtovníctva, finančnej analýzy, reportingu a finančného manažmentu.

Aby finančný controlling prinášal želané výsledky v každej organizácii, je potrebné poznať jeho komponenty a vedieť ich správne použiť. V tejto oblasti existuje množstvo  nástrojov pre diagnostiku prekážok vyššej prosperity podniku a ich správnej aplikácie pre jednotlivé prípady v praxi. Nemenej dôležité je nadväzujúce efektívne využitie získaných informácií k vypracovaniu návrhov riešení pre odstránenie týchto zábran a tiež monitorovanie finančných aj kvalitatívnych dopadov vykonaných zmien.

Tento seminár poskytne okrem detailného prehľadu hlavnej problematiky predovšetkým množstvo praktických príkladov na zlepšenie finančných ukazovateľov firiem a ich pozitívny prínos pre zlepšenie celkového postavenia na trhu.  

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár Finančný controlling pre úspešné organizácie je určený všetkým tým, ktorí sú zodpovední za celkovú finančnú situáciu v podniku, predovšetkým finančným riaditeľom, hlavným účtovníkom, finančným analytikom, podnikateľom a majiteľom firiem.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu

Program celodenného seminára (9,00-15,30 h)

 

1. Analýza účtovných výkazov a využitie jej výsledkov pre rôzne skupiny užívateľov

    • Horizontálna
    • Vertikálna
    • Vzťahová
    • Benchmarking na konkurenciu

 

2. Cash Flow – controlling najcennejšieho aktíva

 

3. Pracovný kapitál a jeho efektívne využitie v prospech firmy

    • Pohľadávky a záväzky
    • Zásoby
    • Obratový cyklus peňazí (Cash Conversion Cycle)

 

4. Investičné rozhodovanie podľa  moderných metód a ich vzájomné porovnanie

    • Hodnota čistého zisku (NPV- Net Present Value)
    • Miera vnútornej návratnosti (IRR – Internal Rate of Return)
    • Ekonomická pridaná hodnota (EVA - Economic Value Added) –silný nástroj pre riadenie a motiváciu manažérov

 

5. Trhová hodnota firmy a jej výpočet

Peter Folk, MBA

Peter Folk je odborník v oblasti podnikových financií a manažérskeho účtovníctva s vyše 25 ročnou praxou vo významných svetových spoločnostiach pôsobiacich v rozličných odvetviach. Pôsobil v manažérskych pozíciách na lokálnej aj celoeurópskej úrovni v oblastiach profesionálnych služieb, informačných technológií a v posledných rokoch hlavne v hoteliérstve a cestovnom ruchu. Pravidelne prednáša aj v programe MBA na Vysokej škole manažmentu na Slovensku a jej partnerských školách v zahraničí, predmety so zameraním na účtovníctvo, financie a strategický manažment.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout