Ako efektívne riadiť zásobovanie a e-commerce logistiku v roku 2021?

Ako efektívne riadiť zásobovanie a e-commerce logistiku v roku 2021?

Nové trendy a inovatívne postupy pre retail štvrtej generácie

Termín: 8. 4. 2021
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Aké sú nové trendy vývoja digitalizácie a automatizácie vo výrobných podnikoch a organizáciách? Chcete poznať osvedčené know-how megaúspešnej značky DEDOLES ako na riadenie masívnej logistiky? Ako zvýšiť efektivitu skladových a zásobovacích operácii či nájsť vhodnú stratégiu riadenia operácii? Potrebujete poznať nové trendy v e-commerce? To všetko sa dozviete na živom vysielaní!

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ 3-hodinového online seminára: 

 

 

Na 3-hodinovom online seminári sa dozviete osvedčené know-how od troch rôznych spoločností. Spoločnosť ANASOFT Vám predstaví spôsoby, ako zabezpečiť efektívne, pružné a odolné riadenie skladu a zásobovania digitálnymi technológiami a hybridnými prevádzkovými stratégiami.

 

Spoločnosti ZEBRA sa bude venovať aktuálnym trendom v e-commerce a logistike, ktoré pandémia urýchľuje.

 

Viac informácii a osvedčené tipy ako dosiahnuť inteligentnú automatizáciu skladovej a zásobovacej logistiky Vám prezradí spoločnosť DEDOLES, ktorá bola vyhlásená za Projektovú inováciu roka 2020!

 

Kliknite sem pre detailný Program 3-hodinového online seminára.

 

Komu je online seminár určený:

3-hodinový online seminár „Ako efektívne riadiť zásobovanie a e-commerce logistiku v roku 2021?“ je určený prevádzkovateľom skladov a e-shopov, vedúcim podnikového zásobovania a logistiky, inovačným a projektovým manažérom, CEO v e-commerce sektore, v maloobchode a veľkoobchode, odbornej a laickej verejnosti.

Ďalšie informácie:

Ako účastník online seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu troch mesiacov. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. !--

 

Program 3-hodinového online seminára (9:00-12:00):

  • Prípadová štúdia DEDOLES: Riadenie logistiky pri masívnej expanzii

    Prípadová štúdia riadenie logistiky a zásobovania v jednom z najrýchlejšie medzinárodne rastúcich stredoeurópskych e-shopov podnikajúcim v retaili, Dedolese. Práve Dedoles patrí do skupiny firiem, ktoré počas koronakrízy významne rástli a vstupovali na nové teritóriá. O tom, ako spoločnosť adaptovala svoje logistické procesy na vychystávanie veľkých objemov rôznorodých zákazníckych objednávok pre prudkú expanziu bude rozprávať zástupca Dedolesu.

    Pre plánovanú prudkú expanziu do 15 nových teritórií sa spoločnosť Dedoles rozhodla inovovať aj svoje logistické procesy (vrátane naskladňovacích stratégií a vychystávacích metód) dynamickým riadením skladovej logistiky systémom WES (Warehouse Execution System)  a technológiami digitálnych dvojčiat a IoT. Zvýšenie prevádzkovej inteligencie skladu umožňuje spoločnosti využívať možnosti omni-kanálovej distribúcie pri vybavovaní zákazníckych objednávok (order fulfillment) v súlade s konceptom nového retailu (Retail 4.0).

  • Inteligentná automatizácia skladovej logistiky a hybridné stratégie zásobovania (ANASOFT)

    Online obchody a e-shopy nepociťujú nápor objednávok len na svojich zákazníckych a objednávkových platformách, ale predovšetkým na svojich skladových a distribučných procesoch. K zabezpečeniu rýchlych vychystávacích cyklov, predovšetkým pri vysokoobrátkovom tovare, zamedzeniu vzniku úzkych hrdiel ako aj k zvýšeniu efektivity jednotlivých skladových a zásobovacích operácií, sa už v súčasnosti využívajú inteligentné algoritmy, ktoré zároveň umožňujú dynamické riadenie skladu a zásobovania v reálnom čase. Kombinácia technológií inteligentného a dynamického riadenia vychystávacích operácií a logistických procesov spolu s vhodne zvolenými prevádzkovými stratégiami a vychystávacími metódami umožňuje podnikom flexibilne škálovať aj svoje obchodné aktivity a ďalej rásť.

  • Postpandemická akcelerácia globálnych trendov v e-commerce a logistike (ZEBRA)

    Cesty, ktorými sa výrobné, logistické a retailové spoločnosti musia vydať aby obstáli v konkurenčnom boji do veľkej miery určuje správanie zákazníka a jeho preferencie. Ukazuje sa, že nákupné trendy ktoré boli identifikované ešte pred pandémiou sa nemenia, ale zosilňujú. Spoločnosti, ktoré trendy a inovácie sledujú a uplatňujú sú tie, ktoré disponujú fundamentálnou ideou, ktorá je nevyhnutnou podmienkou úspechu. Nie je však jedinou, podstatná je správna exekúcia a výber technológií ktorými je možné dosiahnuť vyššiu produktivitu, presnosť a byť schopný dáta nie len zbierať ale aj vyhodnocovať a činiť kvalifikované rozhodnutia. Digitalizácia podniku a dodávateľského reťazca stojí na prahu tejto cesty rovnako ako zariadenia a pracovníci v prvej línii, ktorých vstupy a činnosti určujú ďalšie systémové procesy a do veľkej miery určujú efektívnosť celého projektu. Aké sú najnovšie trendy v tejto oblasti a na akých technológiách v súčasnosti stavajú najúspešnejší globálny hráči vo výrobe a logistike svoje operácie považujeme za jednu z kľúčových vedomostí, ktoré pomáhajú so správnym výberom ako technológií tak aj dodávateľov. 

Ing. Daniel Urbán, PhD.

Ing. Daniel Urbán, PhD.

ZATEPĽOVACIE SYSTÉMY ETICS A ICH ZVUKOVOIZOLAČNÉ VLASTNOSTI
Ing. Daniel Urbán, PhD.pôsobí ako odborný asistent na katedre materiálového inžinierstva a fyziky, STU v Bratislave. Špecializuje sa na výskum v oblasti stavebnej, priestorovej a urbanistickej akustiky, šírenia vibrácií a spolupodieľa sa na vývoji progresívnych meracích metód. Spolupracuje s akustickými laboratóriami KULeuven (Leuven - Belgicko), TGM (Viedeň-Rakúsko) a ČVUT (FEL-Praha). V posledných rokoch bol zapojený v medzinárodných projektoch COST, H2020, a Erasmus Plus International Mobility of Researchers in CTU a niekoľkých národných VEGA a APVV projektoch. Je spoluautorom jednej monografie. Svoje vedecké výstupy publikuje prevažne v zahraničných vedeckých časopisoch a konferenciách. Je členom Českej Akustickej Spoločnosti (ČAS), Európskej Akustickej Spoločnosti (EAA) a Medzinárodnej Spoločnosti Mladých Akustikov (YAN).

Medzi najčastejšie spôsoby znižovania energetickej náročnosti budov v našich klimatických podmienkach je pridanie tepelnej izolácie do skladby obvodového plášťa tzv. kontaktnými zatepľovacími systémami ETICS (z angl. External Thermal Insulation Composite System).
Z hľadiska akustiky, ETICS obyčajne zvýši zvukovú izoláciu fasády v oblasti vysokých frekvencií, avšak v oblasti nízkych, môže nepriezvučnosť poklesnúť, pretože je ovplyvnená rezonanciou zatepľovacieho systému. Na prednáške bude diskutovaná podstata vzniku tohto fenoménu a základné princípy ako sa s týmto problémom v praxi vysporiadať.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout