Ako na sociálne siete vo verejnej správe

Ako na sociálne siete vo verejnej správe

Podporte činnosť vášho úradu v online priestore (v českom jazyku)

Termín: 2. 6. 2021
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Komunikácia s verejnosťou prostredníctvom sociálnych siete je dnešnej dobe pre každú inštitúciu štátnej správy alebo samosprávy nevyhnutnosťou. Ako svoje stránky na Twitteri alebo Facebooku posunúť na profesionálnu úroveň? Čo nesmiete na sociálnych sieťach ako verejná inštitúcia zverejňovať? Praktický seminár vám poradí, ako správne komunikovať z pozície úradu na sociálnych sieťach a ukáže vám, ako na skvelé PR. Tešíme sa na Vás!

Cieľ online seminára:

 Sociálne siete sú v dnešnej dobe nie len nevyhnutnosťou, ale aj účinným spôsobom ako informovať širokú verejnosť (nielen) o činnosti orgánou štátnej správy a samosprávy. Cieľom online seminára je predstaviť zástupcom verejného sektora, že sociálne siete nie sú žiadna veda. 

Účastníci sa dozvedia, ako účinne využívať sociálne médiá vo verejnej aj štátnej správe, objasníme, ktorá sociálna sieť bude pre komunikáciu s verejnosťou vhodná a ako s ňou pracovať. Účastníkom budú predstavené hlavné zásady ako v príspevkoch používať humor a formulovať informácie tak, aby zaujali a mali skutočný informačný prínos. Taktiež vás oboznámi s využívaním sociálnych sietí pri krízovej komunikácii, čo tam určite zverejniť a naopak, čo na sociálne siete verejnej inštitúcie určite nepatrí. 

Kliknite sem na detailný Program seminára. 

Lektorom je odborník na online marketing na sociálnych sieťach z Brna. Seminár bude vedený v českom jazyku.

 

Komu je online seminár určený:

Online seminár je určený pre všetkých zástupcov verejného sektora zodpovedných za komunikáciu úradu, ktorí chcú činnosť svojej inštitúcie alebo úradu účinným a moderným spôsobom priblížiť verejnosti. Obzvlášť prínosný je seminár pre hovorcou, PR špecialistov alebo tajomníkov úradu.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.

PROGRAM ŽIVÉHO VYSIELANIA (9,0012,00 hod.)

1. Facebook

  • Základy online marketingu a sociálnych sietí

  • Počítač vs mobil

  • Facebook algoritmus

  • Čo sledovať na FB (ako správca stránky)

  • Formáty príspevkov

  • Ako písať príspevky

  • Krízová komunikácia

  • Obsahový plán a jeho tvorba

  • Ukážka inšpiratívnych FB

2. Instagram

  • Základné informácie o IG a prečo ho používať vo verejnej správe

  • Business profil

  • Hlavné typy stratégií

  • Ukážky zaujímavých IG profilov 

3. Linkedln a Twitter v kocke

  • prečo a k čomu ich využívať vo vašej inštitúcii

+ dotazy a diskusia v priebehu celého vysielania

Martin Gregar

Vyštudoval marketing na Mendelovej univerzite v Brne a v súčasnosti pracuje ako konzultant online marketingu so zameraním na sociálne siete. Medzi jeho najväčších klientov patria české firmy Fantasyobchod.cz či Betor, ale robí tiež marketing českej parlamentnej strane KDU-ČSL a iným klientom vo verejnej správe.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout