Ako vytvoriť úspešnú online marketingovú stratégiu

Ako vytvoriť úspešnú online marketingovú stratégiu

Tvorba marketingovej kampane od stanovenia cieľov, cez technickú prípravu až po finančné plánovanie

Termín: 4. 8. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Chcete osloviť potenciálnych zákazníkov na internete? Poradíme vám ako na to! Zistite ako funguje online marketing! Ako definovať cieľové skupiny, kde ich nájsť a ako na ne zacieliť? Ako stanoviť ciele a merať ich v online prostredí? Povieme si aký obsah tvoriť pre účely marketingovej kampane. Prejdeme si nástroje, ktoré vám pomôžu získať dáta o cieľovej skupine. Dozviete sa, ktoré marketingové kanály a formáty majú na Slovensku zmysel, ich výhody, nevýhody a ako ich správne uchopiť aby priniesli výsledky!

Cieľ seminára:

 

Cieľom seminára je pochopiť ako funguje marketing v online prostredí, čo všetko tento typ marketingu obnáša, ako kampane pripraviť, spustiť a vyhodnotiť.

Účastníci sa dozvedia ako stanoviť reálne ciele a merať ich v online prostredí. Naučíme sa ako definovať cieľové skupiny, kde ich nájsť, ako na ne zacieliť a vybrať vhodné marketingové kanály 

Zistíte, ako si vyrátať potrebný rozpočet. a jeho rozdelenie do jednoltlivých online marketingových kanálov. Účastníci sa zároveň naučia ako zbytočne nevyhadzovať peniaze z okna na neefektívne kampane.

Zameriame sa tiež na najčastejšie chyby, kvôli ktorým kampane zlyhávajú a ako sa týmto chybám vyhnúť.

Ukážeme si online marketingový framework SEE-THINK-DO-CARE a 2 základné prístupy k návrhu online marketingovej stratégie. 

Naučíte sa pracovať s nástrojmi Google Keyword Planner, Facebook ads, Ahrefs a Google analytics, spísať si marketingový plán a exekuovať ho.

Kliknite sem na detailný Program seminára. 

 

Komu je seminár určený:

Seminár „Ako vytvoriť úspešnú online marketingovú stratégiu“ je určený pre zakladateľov, alebo marketingových manažérov malých a stredných podnikov, či internetových obchodov pôsobiacich na Slovenskom trhu. Je určený tiež všetkým, ktorí sa zaujímajú o tvorbu online marketingovej stratégie. 

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 15:30 hod.):

  • Úvod do online marketingu
    1. Čím sa odlišuje od off-line marketingu
    2. Aké existujú marketingové kanály v online prostredí
    3. Ako sa správajú používatelia na internete
  • Stanovenie si plánu
    1. Definovanie cieľovej skupiny
    2. Kde sa cieľová skupina nachádza
    3. 4 fázy nákupného procesu podľa marketingového frameworku SEE-THINK-DO-CARE
    4. Stanovenie si cieľov (KPIs)
  • Výpočet investície do kampaní a návratnosť
    1. Ako si stanoviť rozpočet
    2. Rozloženie rozpočtu do jednotlivých online marketingových kanálov
    3. Vzorec na výpočet návratnosti investície do reklamy (ROAS) a podiel nákladov na obrate (PNO)
  • Príprava marketingovej kampane
    1. Ako vytvoriť obsah pre cieľové skupiny vzhľadom na daný marketingový kanál
    2. Príprava webovej stránky na kampaň
  • Vyhodnocovanie efektivity kampaní
    1. Úvod do webovej analytiky
    2. Orientácia v nástroji Google Analytics
    3. Vysvetlenie online marketingových metrík v jednotlivých nástrojoch
  • Tipy a Triky
    1. Aké sú najčastejšie chyby v online kampaniach
    2. Ako nakupovať reklamu čo najlacnejšie
    3. Zdroje na získavanie ďalších informácií
  • Záver

Filip Škultéty

Filip Škultéty má 10 rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred 4 rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.

Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (5. poschodie)

Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (5. poschodie)

Seberíniho 1, Bratislava 821 03

 Školiaca miestnosť sa nachádza v administratívnej budove na 5. poschodí.

 

MHD:

Z hlavnej stanice 

trolejbus č. 201

zastávka Gagarinova, potom pešo alebo zastávka Hraničná a potom prestup na autobus č. 96, jedna zastávka na Nevädzová

Zastávka Nevädzová

autobusy: 66, 75, 96, 196

Zastávka Gagarinova

trolejbusy: 201, 202

Zastávka Tomášikova

električky: 8, 9

 

Autom:

GPS súradnice:

48° 9' 14.3661808" N
17° 9' 59.949646" E

 

Parkovanie

Bezplatné parkovanie je možné v priľahlých uliciach.