Celoslovenské odborné stretnutie: Spolupráca a komunikácia vo výrobe

Celoslovenské odborné stretnutie: Spolupráca a komunikácia vo výrobe

Zákony v praxi – Vedenie ľudí – Inšpirácia a motivácia

Termín: 11. 12. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Máte na starosti tím ľudí a chcete vedieť ako ich v nasledujúcom roku 2020 správne viesť a motivovať tak, aby dosahovali tie najlepšie výsledky? Príďte si objasniť novinky v Zákonníku práce či zistiť, ako koučovať a rozvíjať svojich ľudí na vzdelávacie podujatie ušité na mieru výrobným firmám!

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Výhody odborného stretnutia:

  •  dôležité informácie, nové trendy a postupy v práci na jednom mieste
  • komplexný prehľad o tom, ako komunikácia vplýva na výsledok firmy či organizácie
  • cenné informácie pre personalistov i vedúcich výroby v každom bode programu
  • príležitosť zdieľať skúsenosti a viesť odborné diskusie
  • súčasťou programu bude tombola s hlavnou cenou: voucher 600 EUR na odborné vzdelávanie

Kliknite sem pre detailný Program.

 

Kto by mal prísť na odborné stretnutie:

  • Personalista z výrobnej firmy
  • Vedúci výroby

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník odborného stretnutia získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu konferencie a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Témy odborného stretnutia:

 

Legislatívne novinky 2020

Novela zákonníka práce a pracovnoprávnych predpisov

Prednáša: JUDr. Zdeňka Dvoranová

Prehľad najdôležitejších zmien v zákonníku práce a v pracovnom práve pre rok 2020. Všetko podstatné z legislatívy pre personalistu a vedúceho vo výrobnej firme. Témou budú nasledujúce novinky a zmeny:

  • Vysielanie zamestnancov, dovolenka, príspevok na rekreáciu pre všetkých a ďalší nový príspevok
  • Peňažné plnenie v roku 2020, ktoré môže zamestnávateľ poskytnúť zamestnancovi za prácu pri príležitosti obdobia letných dovoleniek a vianočných sviatkov (dovolenková a vianočná mzda v praxi)
  • Zmeny v ochrane zamestnancov-oznamovateľov protispoločenskej činnosti
  • Súvisiace novely zákona o sociálnom fonde a zákona o dani z príjmov, súdne poplatky v pracovnoprávnych sporoch
  • Nové oznámenia o reprezentatívnych kolektívnych zmluvách vyššieho stupňa

 

Ako podporiť zamestnancov cez motiváciu a rozvoj ich talentu

Cesta k hľadaniu úspechu

Prednášajú: Mgr. Gabriela Vicianová a Ing. Iveta Uhrová

Spoznajte  kroky k motivovaniu zamestnancov, ktorými Vás prevedú skúsené lektorky a odborníčky na prácu s ľuďmi vo firmách:

  1. Spravte si prehľad, akých máte zamestnancov: Každý je iný, preto sa dozviete, ako pristupovať k rôznym typom ľudí, ako s nimi komunikovať, ako ich viesť v čase zmeny či stanovovať im ciele
  2. Rozpoznajte talent a vychovávajte si nástupcov: Podporte potenciál svojich ľudí a stabilizujte si ich vo firme
  3. Kde som ja ako manažér a čo s tým? Aký prístup riadenia efektívne využívať pri práci s ľuďmi

 

Ako zvýšiť kvalitu ľudí a zapojenie zamestnancov

3 prípadové štúdie z výrobnej praxe

Prednáša: Martin Hradský 

  1. Ako zvýšiť kvalitu vo výrobe (na príklade z praxe zákazkovej výroby ukážeme, čo sme analýzou a aké riešenia navrhli)
  2. Ako naberať zamestnancov na výrobné profesie, keď susedíme s veľkou firmou (napríklad Škodovka) alebo inou firmou, ktorá ponúka vysoké mzdy
  3. Ako pracovať s problematickými zamestnancami, keď nemôžeme zohnať iných

 

Virtuálna realita a jej využitie v zaškoľovaní zamestnancov a v nastavovaní či zmenách na výrobnej linke

3 prípadové štúdie z výrobnej praxe

Prednáša: Martin Běhal

  1. Virtuálna realita pre zácvik operátorov výrobných liniek (projekt Continental)
  2. Možnosti zvýšenia efektivity reportingu a implementácia nástroja PowerBI vo výrobnej firme pre potreby priebežného sledovania rentability zákaziek 
  3. Uplatnenie IoT senzoriky v monitoringu výroby v prostredí strednej výrobnej firmy - sledovanie vyťaženosti strojov pre potreby optimalizácie výrobných procesov.

 

Príbeh úspešného budovania tímu v menšej výrobnej firme

Ako sme naučili zamestnancov vo výrobe, že úspech celej firmy závisí aj od nich

Prednáša: Jaroslav Petríček

  • Ako sa za rok podarilo nastaviť systém vo výrobe tak, aby spolupracovali aj tí zamestnanci, ktorí zmeny a inovácie odmietali
  • Ako si poradili s konfliktmi a nezhodami v ženskom kolektíve
  • Prečo už dnes na ľudí neplatia peniaze, a že stále vzácnejšou motiváciou je voľný čas
  • Ako vo firme docielili, aby sa zamestnanci zaujímali o úspech a výsledky firmy

 

Vystúpia: 

JUDr. Zdeňka Dvoranová

Právnička a špecialistka na pracovné právo. Presne tá osoba, ktorej zamestnávatelia či jednotlivci volajú o radu k Zákonníku práce.

Mgr. Gabriela Vicianová

Lektorka a koučka. Je doma v  témach komunikácia, riadenie ľudí a time manažment. Viac ako 10 rokov pôsobí v oblasti vzdelávania aj vo výrobných spoločnostiach.

Martin Hradský 

Pracuje na optimalizačných projektoch vo firmách v Českej republike a na Slovensku. Ukazuje cestu, ako budovať inovatívne podniky vďaka zapojeniu zamestnancov na všetkých úrovniach.

Martin Běhal

Hľadá spôsoby, ako využiť digitálne technológie v každodennej realite priemyselných firiem. V spoločnosti PRIA má na starosti projekty súvisiace s Priemyslom 4.0. Okrem toho je členom dozornej rady vo výrobnej firme v Zlíne.

Ing. Iveta Uhrová

Úspešne pomáha firmám uviesť do praxe projekty na zvýšenie výkonu, zmenu firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov.

Jaroslav Petríček

Manažér výroby v malej potravinárskej firme, ktorá sa snaží robiť veci inak. Má 11-ročnné skúsenosti vo výrobe a priemysle. Vedie výrobný tím ľudí, v ktorom aplikuje inovatívne postupy.

 

Časový harmonogram:

  8:30 –   9:00

registrácia účastníkov + coffee break

  9:00 – 12:00

dopoludňajší blok s diskusiami

12:00 – 13:00

spoločný obed a tombola

13:00 – 15:50

poobedný blok s diskusiami

15:50 – 16:00

záver

Zmena programu, miesta a termínu konania vyhradená.

Autorský kolektív

Bratislava, Apollo Hotel ****

Bratislava, Apollo Hotel ****

Dulovo námestie 1, Bratislava 82108

Apollo Hotel **** Bratislava

je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni, priateľským personálom a príjemnou atmosférou. Nachádza sa v blízkosti novej business zóny. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničných príjazdových smerov, priamo k hotelu Vás privedie najnovší most cez rieku Dunaj - Apollo.

Apollo Hotel má vychýrenú a mnohokrát oceňovanú Reštauráciu sv. Huberta.

  

Adresa:

Dulovo nám. 1

821 08 Bratislava

tel.: +421 2 55 968 922

www.apollohotel.sk 

 

MHD:

50, 68 – zastávka Dulovo námestie

 

Parkovanie:

Parkovanie je možné pred hotelom na hotelovom parkovisku za poplatok alebo zdarma v priľahlých uliciach.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout