
Interné smernice pre firmy 2024 – ktoré sú povinné a na čo si dať pozor?
BONUS: spracované povinné smernice ako darček
Termín: 8. 3. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Máte aktualizované všetky interné smernice vo Vašej firme? I za malé chyby Vám môžu hroziť veľké sankcie. Neriskujte. Aké smernice požadujú kontroly, Finančná správa a Najvyšší kontrolný úrad SR? Musia Vám smernice zamestnanci podpísať, aby boli platné? Viete, ako správne uchovávať interné predpisy? Poznáte všetky pravidlá pre správne číslovanie interných smerníc? Skúsený kontrolór Vás na všetko pripraví. Ako BONUS získate spracované povinné smernice.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Seminár sa venuje spôsobu spracovania interných smerníc, zakotveniu povinných smerníc i odporúčaným smerniciach pre obchodné spoločnosti a firmy. Lektor prezentuje účastníkom vlastné kontrolné zistenia a časté porušenia osobitných predpisov v oblasti interných aktov (smerníc, príkazov, poriadkov a podobne). Spracovanie interného predpisu vychádza aj z vlastnej činnosti a definície obchodnej spoločnosti alebo na základe rozhodnutia štatutára subjektu, či odporúčania kontrolného orgánu.
Interný predpis podlieha jednotlivému spôsobu číslovania a to podľa zámeru zostavovateľa, respektíve kompetentných osôb. Medzi časté formálne kontrolné zistenia, ktorým sa lektor bližšie bude venovať patria najmä:
- neurčenie účinnosti a okruhu pôsobnosti daného interného predpisu,
- neaktualizovanie interných predpisov,
- nevedenie evidencie a uchovanie interných predpisov,
- nečíslovanie interných predpisov,
Seminár odpovedá na otázky:
- Čo všetko je potrebné interne zapracovať formou smernice?
- Aké smernice požadujú kontroly, Finančná správa a Najvyšší kontrolný úrad SR?
- Ktoré smernice určite musíme mať spracované?
- Aké smernice netreba vypracovávať?
- Ako na oblasť registratúry a inventarizácie?
- Ako správne číslovať interné smernice?
BONUS
Každý účastník získá ako bonus smernicu o registratúre, smernicu o vedení účtovníctva, obehu účtovných dokladov, smernicu o sťažnostiach a tiež smernicu o protispoločenskej činnosti (podľa vyžiadania účastníkmi seminára ako bonus) a viaceré ďalšie smernice, ktoré by ste určite mali mať.
Komu je seminár určený:
Zamestnancom obchodných spoločností, neziskovým organizáciám, občianskym združeniam, organizáciám mimo verejnej správy, kontrolórom, štatutárom, vedúcim zamestnancom a orgánom obchodných spoločností, členom dozorných rád a účtovníkom, externým osoby.
Ďalšie informácie:
Ako účastník tohto seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 1 mesiaca, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane.
Program seminára (9:00–12:00)
-
Interné smernice 2024 – postup správnosti a charakter
-
Aké sú povinné smernice?
-
Aké sú odporúčané smernice?
-
Upozornenia lektora z vykonaných kontrol
-
Konzultácie s účastníkmi, bonusy
-
Záver

Online - priamy prenos
Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.
Miesto konania:
Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.
Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).