Konferencia: Moderní personalista v roce 2021

Konferencia: Moderní personalista v roce 2021

READY TO HR!

Termín: 8. 12. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Situace se mění každým dnem i hodinou a už skutečně nikdo nedokáže předvídat, jak bude rok 2021 vypadat. Jak tedy zajistit stabilní výkony zaměstnanců? Jak firmu udržet a stmelit, když jsou pracovníci rozeseti na home office? Klíčové bude co nejlépe spolupracovat s vedoucími zaměstnanci a umět si poradit se stresovými situacemi. Je na vás zaměstnance provést nejistotou následujících měsíců, online konference vám pomůže se na turbulence připravit.

Prihláste aj kolegu a získajte obaja zľavu 15 %!

147 EUR
bez DPH

Komu je HR konference určena:                                  

HR konference je určena personalistům, HR manažerům, náborářům, specialistům interní komunikace, vedoucím týmu a v neposlední řadě celému vedení organizace.

 

Další informace:

Každý účastník HR konference obdrží CERTIFIKÁT. V ceně konference jsou podkladové materiály a nahrávky přednášajících.

HR konference začíná v 9 hodin, předpokládané ukončení programu je cca v 15. hodin.

Program konference:

 

Spoluprací s manažerem k nejlepšímu kandidátovi – efektivně a bez konfliktů

  • Jak získat potřebné informace o volné pracovní pozici a požadavcích na nového uchazeče.
  • V jaký moment přizvat manažera k pohovoru?
  • Kdo by v čem měl mít poslední slovo?

Vedení týmů, řešení problémů a propouštění, jaká by měla být role HR vedle manažera?

  • Kdy by personalista měl vstupovat do řešení problémů v týmu?
  • Jak s vedoucím pracovníkem při problému komunikovat a jaké informace mu poskytnout?
  • Jak si před manažery udržet důvěryhodnost a být správným partnerem.

Jak se vypořádat s nejistotou a jak řídit zaměstnance v době kdy se z hodiny na hodinu vše mění

  • Naučte se lidi řídit v nejistém prostředí
  • Co odpovídat lidem, kteří se ptají, jak mají pracovat, když sami nevíte, jak se bude situace vyvíjet?
  • Jak jim pomoci zvládnout stres z nejistoty a udržet v týmu atmosféru, ve které se dá pracovat?
  • Jak komunikovat změny ve firmě?

Práce s virtuálními týmy = new normal

  • V čem je jiná motivace na dálku a jak k ní přistoupit, aby byla skutečně účinná?
  • Teambuildingy na dálku? Jak je pojmout, aby měly požadovaný účinek.
  • Řešení problémů na dálku, čtení emocí přes telefon není hračka, jak na to jít jinak?

Nábor na seniorní a vedoucí pozice – existuje zaručený klíč k úspěchu?

  • Kde se skrývají ti správní kandidáti a jak je oslovit?
    • V čem se liší nábor juniorních a seniorních nebo manažerských pozic?
    • Do koho a do čeho se vyplatí investovat čas?
  • Jak po navázání komunikace zjistit potřebné informace a jak docílit kýženého „ano“
    • Jaký je vhodný zvolit komunikační kanál a co kandidáti v komunikaci ocení
    • Na co v dnešní době seniora nalákat?

Stres management – nepřenášet nervozitu na ostatní je klíč v krizových situacích

  • Projevy stresu a porozumění reakci na stresovou situaci
  • Techniky, které vám pomohou vyrovnat se se stresovými situacemi
  • Asertivita a komunikační dovednosti jako nástroj proti stresu

Autorský kolektív

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps), bežný 32 bitový webový prehliadač (neodporúčame Google Chrome) a nainštalovaný Adobe Flash Player vo verzii 11.2 alebo vyššej.

147 EUR
bez DPH