Nový Google analytics 4: Ako vyhodnocovať marketingové kampane

Nový Google analytics 4: Ako vyhodnocovať marketingové kampane

Ako sa správajú návštevníci vášho webu a ktorá reklama je najefektívnejšia?

Termín: 24. 3. 2021
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Platíte si reklamu, ale neviete, koľko reálnych zákazníkov priniesla? Poslali ste newsletter a chcete vedieť koľko návštevníkov kliklo na odkazy v ňom? Klesá vám návštevnosť a vy netušíte prečo? Naučíme vás zistiť, z ktorých zdrojov návštevnosti prišlo najviac zákazníkov či ako spojiť dáta z rôznych zdrojov. Google Analytics je užitočný nástroj, ktorý meria aktivitu používateľov na vašich stránkach a poskytne vám množstvo užitočných informácií!

Prihláste aj kolegu a získajte obaja zľavu 15 %!

149 EUR
bez DPH

Seminár bude online a interaktívny!

Sprostredkujeme Vám priamy prenos, ktorý si jednoducho pustíte na svojom PC, notebooku alebo telefóne. Neprídete ani o možnosť klásť lektorovi otázky. 

 

Cieľ online seminára: 

Cieľom online seminára je pochopiť ako funguje nástroj Google analytics, čo všetko viete s jeho pomocou zistiť a ako dané dáta využiť.

Účastníci sa dozvedia ako správne merať návštevnosť stránky či z ktorých zdrojov prišlo najviac zákazníkov. Zistíte, či sa vám viac oplatí platená alebo neplatená reklama, ale aj počet návštevníkov, ktorý prišli z odkazov v newslettri. 

Naučíte sa samostatne používať Google analytics a ukážeme vám, ako prepojiť získané dáta z jednotlivých zdrojov návštevnosti. 

Kliknite sem na detailný Program seminára. 

 

Komu je online seminár určený:

Online seminár „Google analytics: ako vyhodnocovať marketingové kampane" je určený všetkým vlastníkom web stránok, správcom webov či začínajúcim webmasterom, ktorých zaujíma, ako sledovať návštevnosť na ich web stránkach. 

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu troch mesiacov. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. !--

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 14:30 hod.):

Ako merať aktivitu používateľov na vašich stránkach
Spôsob fungovania zberu dát a najdôležitejšie typy prehľadov
Sledovanie cieľov webu a správania návštevníkov
Merania efektivity reklamy a SEO
Ktorá reklama je pre Vás najefektívnejšia
Ako prepojiť údaje z rôznych zdrojov

Filip Škultéty

Filip Škultéty má 10 rokov skúseností s online marketingovými kampaňami, ktoré získal v minulosti prácou v online marketingových agentúrach v Bratislave, či v Prahe. Pred 4 rokmi založil vlastnú výkonnostnú online marketingovú agentúru Glidy, ktorá sa zameriava na online marketingové kampane pre medzinárodné internetové obchody a lokálne firmy. Má za sebou viac ako 100 úspešných kampaní v digitálnom prostredí na 11 trhoch a špecializuje sa na platené kampane v Google, Facebooku, optimalizáciu pre vyhľadávače (SEO) a riadenie online marketingových kampaní, vrátane optimalizácie vnútorných procesov marketingových oddelení.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps), bežný 32 bitový webový prehliadač (neodporúčame Google Chrome).

149 EUR
bez DPH