Podniková logistika: Efektívna stratégia pre ekonomický rozvoj

Podniková logistika: Efektívna stratégia pre ekonomický rozvoj

Logistický systém a optimálne riadenie zásob

Termín: 1. 4. 2021
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Logistika spočíva v organizácii, plánovaní, riadení a výkone pohybu produktov. Začína už vývojom a nákupom, cez výrobu a končí distribúciou podľa objednávky finálneho zákazníka. Cieľom logistiky by malo byť splnenie všetkých požiadaviek trhu pri minimálnych nákladoch a výdajoch. Perfektne zvládnuté riadenie logistických procesov sa môže stať vašou významnou konkurenčnou výhodou a kľúčom k úspechu vašej firmy.
 

Zoberte so sebou aj kolegu a získajte obaja ZĽAVU 15 %!

Presná cena po zľave bude uvedená na faktúre.

Seminár bude prebiehať online, takže ho budete môcť sledovať v pohodlí vašej kancelárie, alebo vášho domova prostredníctvom svojho PC, notebooku, alebo tabletu. Zároveň budete mať možnosť klásť lektorovi otázky v reálnom čase. 

179 EUR
bez DPH

Cieľ online seminára:

Cieľom online seminára je oboznámiť účastníkov s reálnymi funkciami logistiky a ich väzbami na ostatné podnikové funkcie.

Online seminár sa intenzívne zameriava na praktickú stránku veci - mať možnosť vyskúšať si tvorbu stratégie po jednotlivých krokoch.

Predstavíme vám princípy tvorby logistickej stratégie, spolu s prípadovými štúdiami. 

Budete uvedení do logistiky a postupne oboznámení ako optimalizovať logistické procesy.

Kliknite sem pre detailný Program online seminára.

 

Komu je online seminár určený: 

Online seminár „Podniková logistika“ je určený zamestnancom odborných útvarov logistiky, tzn. zásobovania, skladového alebo materiálového hospodárstva, plánovania a riadenia výroby, zákazkového riadenia a ich vedúcim pracovníkom. Vhodný je tiež pre nových zamestnancov, nakoľko poskytne významnú orientáciu a priestor na zamyslenie širokej a zložitej problematiky ich pôsobnosti. O účasť na seminári sa môžu zaujímať výrobné aj obchodné spoločnosti rôznych priemyselných sektorov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene online seminára sú podkladové materiály a nahrávka, ktorú si môžete opakovanie pozrieť počas 3 mesiacov.

Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.   

Program online seminára (8:30-14:00)

  • Podnikový logistický systém
  • Zásady riadenia zásob
  • Stratégie v oblasti logistiky
  • Tvorba stratégie krok za krokom
  • Príklady z praxe - ukážka úspešných projektov
  • Priestor na diskusiu
Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský sa dlhodobo venuje systémom zlepšovania. Je nezávislý konzultant a lektor, ktorý sa podieľa na optimalizačných projektoch v rôznych výrobných firmách v Českej republike, aj na Slovensku. Pôsobí aj v úlohe interného manažéra. Venuje sa metódam štíhlych výrobných procesov (LEAN) vo výrobných firmách, prostredníctvom workshopov a tréningov. V rámci nich učí zamestnancov prinášať zlepšovacie návrhy a eliminovať plytvanie. V súčasnosti vedie najmä in-house školenia pre manažment firiem.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps), bežný 32 bitový webový prehliadač (neodporúčame Google Chrome).

179 EUR
bez DPH