Seminár: Profesionálna asistentka – Vaša pravá ruka
Povýšte pozíciu asistentky na nenahraditeľný poklad firmy!
Termín: 19. 6. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Recepčné, office manažérky, asistentky sú často prvými osobami, s ktorými sa stretávajú nielen Vaši klienti, ale aj zákazníci. Ich profesionálne vystupovanie, efektívne riešenie úloh a proaktívny prístup uľahčia prácu nejednému oddeleniu a aj celému manažmentu. Chcete, aby Vašou pravou rukou bola spoľahlivá profesionálka? Alebo aby office manažérka bola nenahraditeľnou pomocou pre kolegov? Stavte na náš seminár...
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je zvýšenie profesionálneho vystupovania recepčných, asistentiek, ako aj office manažérok, ktoré sú prvým kontaktom so zákazníkmi a klientmi firmy. Musia byť preto vysoko profesionálne a vystupovať reprezentatívne. Na seminári sa preto zameriame na zvýšenie efektivity komunikácie (osobnej, telefonickej aj emailovej) a samotnej práce asistentiek/ asistentov.
V rámci seminári Vás naučíme ako zvládať problematického či agresívneho zákazníka, a ako lepšie predvídať prípadne konflikty. Na názorných príkladoch z praxe Vám ukážeme, ako efektívne riešiť problematické situácie.
Spoločne so skúsenou lektorkou si rozšírite poznatky z oblasti biznis etikety. A aby ste mohli napredovať, naučíme Vás, ako lepšie spoznať svoj potenciál a aj to, ako ho rozvíjať.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár “Profesionálna asistentka – Vaša pravá ruka“ je určený predovšetkým asistentkám alebo potenciálnym asistentkám, recepčným – tak z verejnej, ako aj súkromnej sféry. Takisto je určený manažérom a vedúcim pracovníkom, ktorí zamestnávajú asistentky/ asistentov.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):
I. Komunikačné zručnosti – neverbálna aj verbálna komunikácia
· Reč tela – čo dokážem prečítať zo správania druhých a čo signalizujem vlastným telom
· Ako farby ovplyvňujú naše správanie? – ako sa obliecť, aby som podporila cieľ svojej komunikácie.
· Odstránenie bariér v komunikácii
· Ktoré slová podporujú komunikáciu a naopak
· Aktívne počúvanie – nástroj efektívnej komunikácie
II. Telefonická komunikácia
· Zásady profesionálnej telefonickej komunikácie
· Ako sa správne predstaviť?
· Zvládnutie agresívneho či problémového volajúceho
III. Etiketa
· Skratky na pozvánkach – čo znamenajú
· Ako sa vhodne obliecť, aby som pôsobila profesionálne
· Podávanie rúk – kto prvý má podať ruku a kedy
· Riešenie problémov z praxe
Bratislava, Apollo Hotel ****
Dulovo námestie 1, Bratislava 82108
Apollo Hotel **** Bratislava
je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni, priateľským personálom a príjemnou atmosférou. Nachádza sa v blízkosti novej business zóny. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničných príjazdových smerov, priamo k hotelu Vás privedie najnovší most cez rieku Dunaj - Apollo.
Apollo Hotel má vychýrenú a mnohokrát oceňovanú Reštauráciu sv. Huberta.
Adresa:
Dulovo nám. 1
821 08 Bratislava
tel.: +421 2 55 968 922
MHD:
50, 68 – zastávka Dulovo námestie
Parkovanie:
Parkovanie je možné pred hotelom na hotelovom parkovisku za poplatok alebo zdarma v priľahlých uliciach.