Recruitment v 21. storočí

Recruitment v 21. storočí

Zaručené návody a postupy ako vybrať tých najlepších zamestnancov!

Termín: 14. 7. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Recruitment v dnešnej dobe už dávno nie je o vypísaní zoznamu požiadaviek na pozíciu, pripojení niekoľkých štandardných benefitov a vyvesení niekam na internetový portál alebo do novín. Mení sa doba, menia sa firmy a menia sa ľudia. Cieľom je dnes ľudí priťahovať, nie zháňať, "až to horí" a navyše si vyberať takých, ktorí do firmy zapadnú a s firmou ladia. Ako to teda urobiť? Áno, tento sen vyžaduje trochu úsilia a nadšenie, ale prinesie mnohokrát oveľa viac!Skúsená personalistka a manažérka Vám povie ako

TEST

Cieľ online seminára:

Cieľom online seminára je ukázať iný pohľad a prístup k hľadaniu ľudí do firiem. Prístup, ktorý spočíva v priťahovaní a má veľký benefit - ľudia do firmy sami chcú.

Na online seminári sa pozrieme na prístup, ktorý vychádza zo základnej myšlienky budovania zamestnávateľskej značky a začína u firiem samotných: teda "vieme kto sme, aké je naše DNA a hľadáme tých, ktorí to majú rovnako". Firemná kultúra, hodnoty, autenticita a príbehy ... potom to funguje.

Seminár bude online, ale zvládneme byť interaktívny a vyskúšate si niekoľko techník priamo do prostredia Vašich firiem. Budete mať základ, na ktorom môžete ďalej stavať.

 

Kliknite sem na detailný Program online seminára. 

 

Komu je online seminár určený:

Online seminár ,,Recruitment v 21. storočí‘‘ je určený všetkým zo sveta HR, manažérom a riaditeľom firiem, personalistom a všetkým, ktorých táto téma zaujíma.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník online seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté aj podkladové materiály a nahrávka, prístupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM ONLINE SEMINÁRA (8.30 14.00 hod.)

1. O trhu a firmách

Pár kľúčových dát, čísel a výskumov - uvidíte, že ľudí je na trhu dosť, je potrebné si uvedomiť koho hľadáme a kde sa taký človek pohybuje. Kľúčoví sú pre nás ľudí, ktorí sú v súčasnej práci nespokojní.

2. O ľuďoch

Zmena paradigmy práce - čo dnes od práce ľudí očakávajú? Čo potrebujú? Prečo pracujú? Nič nie je čiernobiele a každý sme iný, navyše priepastné rozdiely v generáciách. To je výzva!

3. O zamestnávateľskej značke

Employer brand je kľúčové slovo dnešného recruitmentu. Ako sa taká značka tvorí a čo to vôbec je?

4. O projekte priťahovania

Ako na to? Čo si musím ujasniť? Na čom to celé postaviť? Pozície, príbehy a kľúčové slová

5. O kandidátoch a komunikáciu

Persona, komunikačné kanály, oznámenie, spätná väzba, pozornosť ....

6. Diskusia, otázky

 

 

Mgr. Radka Chudárková

Mgr. Radka Chudárková

15 rokov sa venuje tvorbe a implementácii firiem a personálnych stratégii. Pomáha firmám tvoriť interný marketing a firemná kultúru, HR procesy, realizujú HR prieskumy, audity a analýzy, ktoré pomáhajú identifikovať skutočné potreby a nájsť funkčné riešenia. Rozvíja ľudí v individuálnej aj tímovej rovine, snaží sa porozumieť chovaniu, inšpirovať k rozšíreniu pohľadu a hlavne verí, že všetko ide. Pri konzultáciách a lektorovaní vychádza z psychológie, neurovedy, mindfulnes, zdieľa skúsenosti z iných firiem a aplikujú súčasné trendy v podmienkach klinta. Je cesrtifikovaný kouč ICF, certifikovaný facilitátor a Points of You Certified Practitioner.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout