Seminár: Verejné obstarávanie a jeho úskalia – ako na to?

Seminár: Verejné obstarávanie a jeho úskalia – ako na to?

Praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní

Termín: 9. 7. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Ako funguje praktická aplikácia zákona o verejnom obstarávaní? S akými praktickými problémami a úskaliami sa stretávajú subjekty zúčastňujúce sa na procese verejného obstarávania, čo im prácu uľahčuje a čo naopak komplikuje vo väzbe na zákon o verejnom obstarávaní? Aké povinnosti a príležitosti verejné obstarávanie prináša? Na našom seminári sa tiež zameriame na pochybenia a omyly v rámci zadávania zákaziek a ich možnú nápravu. Obstarávajte a uchádzajte sa o zákazku správne a bez pochybení.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je poskytnúť osobám povinným verejne obstarávať, dodávateľom, poskytovateľom a zhotoviteľom, ktorí majú záujem dodávať/poskytovať/uskutočňovať verejné zákazky, ako aj odbornej verejnosti praktické skúsenosti s aplikáciou zákona o verejnom obstarávaní v praxi v roku 2015.

Zaoberať sa budeme aj praktickými aspektmi zadávania zákaziek, ktoré nepríjemne ovplyvňujú a komplikujú prácu zúčastnených osôb na verejnom obstarávaní.

Seminár vám ponúkne výklad zákona o verejnom obstarávaní a súvisiacej legislatívy SR a EÚ, informácie a praktické skúsenosti súvisiace s procesom verejného obstarávania, ktoré vám umožnia ľahkú orientáciu v zákone o verejnom obstarávaní s tým, že všetky prezentované postupy budú zo strany lektora podložené konkrétnym ustanovením zákona o verejnom obstarávaní, ako aj výkladovým judikátom.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Verejné obstarávanie a jeho úskalia – ako na to?“ je určený osobám povinným verejne obstarávať podľa §  6 a § 7 zákona o verejnom obstarávaní (t.j. napr. zamestnancom štátnej správy a samosprávy, osobám, ktoré získali finančné prostriedky z fondov EÚ, resp. z iných verejných zdrojov...) - procesným garantom, ktorí sú zodpovední za vedenie postupov verejného obstarávania a za spracovanie dokumentácie z verejného obstarávania v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, ako aj odborným garantom, ktorí rozhodujú o podmienkach konkrétnych zákaziek, t.j. sú zodpovední za správne a úplné zadefinovanie opisu predmetu zákazky, požiadaviek na záujemcov, uchádzačov a kritérií na vyhodnotenie ponúk a pravidiel ich uplatnenia. Taktiež je tento seminár určený záujemcom, uchádzačom a odbornej verejnosti.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00-15,30)

 

  • Legislatíva pre oblasť verejného obstarávania
      • Finančné limity
      • Členenie zákaziek – nadlimitné a podlimitné zákazky,  zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona
      • Požadovanie a preukazovanie kvalifikácie
      • preukazovanie podmienok účasti čestným vyhlásením
      • Náležitosti súťažných podkladov

 

  • Nastavenie hodnotiacich kritérií, hodnotenie ponúk
      • Súťažné podklady, opis predmetu zákazky
      • Predkladanie ponúk a otváranie ponúk
      • Mimoriadne nízka ponuka
      • Možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí

 

  • Nadlimitné zákazky a postupy ich zadávania
  • Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní nadlimitných zákaziek vrátane povinností súvisiacich s uverejňovaním dokumentov a informácií na profile verejného obstarávateľa

 

  • Podlimitné zákazky – spôsob ich zadávania
      • Elektronické trhovisko
      • S čím a v akých limitoch sa obchoduje na elektronickom trhovisku,
      • Kto na elektronickom trhovisku nakupuje a kto ponúka tovary, stavebné práce a služby bežne dostupné na trhu
      • Nástroje elektronického trhoviska
      • Postupy zadávania zákaziek s využitím elektronického trhoviska

 

  • Povinnosti verejného obstarávateľa pri zadávaní podlimitných zákaziek
  • Zákazky podľa § 9 ods. 9 zákona
  • Revízne postupy
  • Správne delikty
  • Register osôb so zákona
  • Ďalšie inštitúty verejného obstarávania:
  • zoznam podnikateľov,
  • certifikácia a akreditácia,
  • ex-ante kontrola,
  • Nová legislatíva.

Ing. Adriana Hrivnáčiková

Adriana Hrivnáčiková pôsobila na ŽSR, Ministerstve Financií SR a Ministerstve vnútra SR.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout