Seminár: Novinky vo verejnom obstarávaní od 1. 6. 2017
Praktické rady ako na zadávanie a získavanie zákaziek v súlade s platnou legislatívou
Termín: 18. 5. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Čo nám prinesie novela zákona o verejnom obstarávaní účinná od 1. júna 2017? Ako sa menia limity? Ako sa zúži okruh povinného používania elektronického trhoviska? Čo pre Vás znamená? Príďte na náš seminár a dozviete sa viac.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je osvojiť si problematiku novely zákona o verejnom obstarávaní, t.j. nové limity bežne dostupných zákaziek s nízkou hodnotou, ako aj nie bežne dostupných, ako sa zvýšenie limitov dotýka osôb podľa §8 zákona, ako sa zúži okruh povinného používania elektronického trhoviska.
Na seminári sa oboznámite s problematiku zadávania nadlimitných, podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou a to aj vo vzťahu k výkladovým a metodickým usmerneniam Úradu pre verejné obstarávanie.
Ďalej sa oboznámite s novým postupom verejného obstarávania skrz Inovatívne partnerstvo.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Novinky vo verejnom obstarávaní od 1. 6. 2017“ je určený osobám povinným verejne obstarávať, t.j. najmä procesným garantom, ktorí sú zodpovední za vedenie postupov verejného obstarávania a tiež záujemcom, uchádzačom a odbornej verejnosti.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (9,00-15,30 hod.):
-
Legislatíva pre oblasť verejného obstarávania platná od 1. 6. 2017
- Definícia zákazky
- Nové finančné limity
- Pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty
- Povinné osoby
- Centralizované činnosti vo verejnom obstarávaní, príležitostné spoločné obstarávanie a cezhraničné obstarávanie
- Konflikt záujmov
- Prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov a uchádzačov
- Povinné rozdelenie zákaziek na časti
- Zmiešané zákazky
- Podmienky účasti (osobné postavenie, finančné a ekonomické postavenie, technická spôsobilosť alebo odborná spôsobilosť), ich určenie a vyhodnotenie
- Jednotný európsky dokument
- Zoznam hospodárskych subjektov
- Skupina dodávateľov a subdodávatelia
- Súťažné podklady – spôsob komunikácie, odkaz na konkrétne značky, zelené a sociálne verejné obstarávanie
- Kritéria na vyhodnotenie ponúk - najlepší pomer ceny a kvality, náklady životného cyklu a najnižšia cena
- Elektronická aukcia
- Elektronický katalóg
- Rámcová dohoda
- Informačné a reportovacie povinnosti po novom
-
Nadlimitné zákazky
- Inovatívne partnerstvo – nový postup verejného obstarávania – krok za krokom
- Elektronické nadlimitné verejné obstarávanie – dynamický nákupný systém, verejná súťaž a nadlimitné trhovisko
-
Podlimitné zákazky
-
Zákazky s nízkou hodnotou
Bratislava, Apollo Hotel ****
Dulovo námestie 1, Bratislava 82108
Apollo Hotel **** Bratislava
je známy tradične kvalitnými službami na vysokej úrovni, priateľským personálom a príjemnou atmosférou. Nachádza sa v blízkosti novej business zóny. Je dobre dostupný zo všetkých hlavných a diaľničných príjazdových smerov, priamo k hotelu Vás privedie najnovší most cez rieku Dunaj - Apollo.
Apollo Hotel má vychýrenú a mnohokrát oceňovanú Reštauráciu sv. Huberta.
Adresa:
Dulovo nám. 1
821 08 Bratislava
tel.: +421 2 55 968 922
MHD:
50, 68 – zastávka Dulovo námestie
Parkovanie:
Parkovanie je možné pred hotelom na hotelovom parkovisku za poplatok alebo zdarma v priľahlých uliciach.