Trendy v riadení výroby a v digitalizácii na rok 2021

Trendy v riadení výroby a v digitalizácii na rok 2021

Inovácie, adaptácia prevádzkových modelov a postupov po pandémii

Termín: 11. 2. 2021
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Rok 2020 sa niesol v znamení globálnej pandémie, ktorá zásadne ovplyvnila väčšiu časť hospodárskeho sektoru. Zároveň aj výrazne zasiahla do spôsobu fungovania priemyselných podnikov, prevádzok a výrobných tovární. Koronakríza však zásadne nezmenila pôvodnú trajektóriu vývoja trendov digitalizácie a automatizácie vo výrobných podnikoch a organizáciách, očakávanú na začiatku roka 2020. Trendy predchádzajúcich období zostávajú naďalej aktuálne, menia sa však priority ich nasadzovania.

Prihláste 2 účastníkov z jednej spoločnosti a získajte obaja zľavu 15 %!

74 EUR
bez DPH

Cieľ webinára: 

Cieľom webinára je predstaviť postupy, trendy a technológie, v roku 2021 v riadení výroby a v digitalizácii. Ukážeme vám, ako začať pripravovať podnik na digitálnu automatizáciu a nástup inteligentných technológií.

Cesta k ekonomickej a prevádzkovej rehabilitácii priemyselných podnikov povedie cez početné vnútropodnikové digitalizačné projekty. Postupné nasadzovanie pokročilých digitálnych technológií do procesov na výrobných linkách sa bude dostávať medzi hlavné priority.

Predstavíme vám prípadové štúdie inovatívnych projektov optimalizácie podnikových procesov s nasadením rôznych technológií. Naučíte sa ako začať s digitalizáciou, ako môže vyzerať pilotný projekt, ako škálovať digitalizáciu a prejsť na digitálnu automatizáciu podľa princípov štvrtej priemyselnej revolúcie.

Ukážeme vám tiež, ako zabezpečiť prostredníctvom implementácie pokročilých technológií:

  • rozšírenie celkovej kapacity produktivity prevádzky počas pracovnej smeny,
  • zvýšenie priepustnosti na výrobných pracoviskách a montážnych linkách,
  • skracovanie výrobných cyklov.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

 

Komu je seminár určený:

Webinár „Trendy v riadení výroby a v digitalizácii na rok 2021“ je určený pre stredný a vyšší manažment vo výrobnom alebo priemyselnom podniku bez ohľadu na veľkosť alebo zameranie, vedúcich zamestnancov v logistike, zásobovaní a distribúcii, projektových manažérov, CEO, výrobných riaditeľov. 

Ďalšie informácie:

Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu troch mesiacov. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. !--

 

Program webinára (10:00-12:00):

čoskoro doplníme

Lukáš Búri

Lukáš Búri je produktový manažér v spoločnosti ANASOFT. Jeho úlohou je rozvoj a starostlivosť o produkty digitálneho podpisovania. Má bohaté skúsenosti s implementáciou riešenia pre digitálnu transformáciu v bankovom odvetí, finančných inštitúciách, ako aj v logistike a výrobe.

Marek Ilkovič

Marek Ilkovič je konzultant pre partnerov v spoločnosti ANASOFT. Viac ako 5 rokov sa venuje téme elektronického podpisovania digitálnych dokumentov, pomáha zahraničným partnerom implementovať riešenie pokročilého elektronického podpisu.

Peter Bílik

Peter Bilik sa od roku 2003 venuje technologickým inováciám v priemysle a analýze a optimalizácii logistických a výrobných procesov predovšetkým vo vzťahu k digitalizácii a automatizácii priemyslu. Pracuje v spoločnosti ANASOFT takmer od jej založenia. Je tvorcom idey Smart Industry systému EMANS, ktoré je oceňované (Porsche Supplier Award, Ocenenie LOG-IN,..) a medzinárodne implementované riešenie inteligentného riadenia výrobných a logistických procesov. Je vystavaný na princípoch a technológiách konceptu Industry 4.0 a Smart Factory, akými sú Internet vecí (IoT), digitálne dvojča, kyberneticko-fyzikálny systém, spracovanie a analýza veľkých dát a umelá inteligencia.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps), bežný 32 bitový webový prehliadač (neodporúčame Google Chrome) a nainštalovaný Adobe Flash Player vo verzii 11.2 alebo vyššej.

74 EUR
bez DPH