Seminár: Verejné obstarávanie – Ako uspieť a získať zákazku
Nové pravidlá a postupy pre uchádzačov a dodávateľov
Termín: 18. 9. 2013
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Máte záujem zúčastniť sa zadávania zákaziek podľa nových pravidiel verejného obstarávania, ktoré posilňujú súťažné princípy, zabezpečujú flexibilitu, aktívnu otvorenosť procesov verejného obstarávania a chránia kvalitných a poctivých dodávateľov? Ak ÁNO, tento seminár je určený práve pre Vás.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je poskytnúť ucelené informácie a získať nevyhnutné vedomosti pre praktickú aplikáciu aktuálnej právnej úpravy zákona o verejnom obstarávaní, účinnej od 1. júla 2013. Skúsená lektorka vás prevedie všetkými zmenami vo verejnom obstarávaní.
Oboznámime Vás s novinkami v oblasti členenia zákaziek, s novými limitmi, novým spôsobom vyjadrenia predpokladanej hodnoty zákazky, s novými postupmi zadávania zákaziek, ako aj s inštitútom referencií. Taktiež Vám poskytneme nové informácie týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti, hodnotiacich kritérií a hodnotenia ponúk, možnosti uzavretia zmluvy s druhým a tretím uchádzačom v poradí.
Zaoberať sa budeme problematikou elektronickej aukcie a elektronického trhoviska. Získate informácie týkajúce sa noviniek v oblasti revíznych postupov, sankcie zákazu účasti na verejnom obstarávaní a správnych deliktov pre dodávateľov. Seminár Vás včas pripraví na nové podmienky vo verejnom obstarávaní platné od 1. júla 2013 a Vy budete mať istotu správnosti postupov.
Kliknite sem pre detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Verejné obstarávanie - Ako uspieť a získať zákazku“ je určený zástupcom súkromných spoločností (záujemcom, uchádzačom a podnikateľom), ktoré majú záujem dodávať tovar, poskytovať služby či zhotovovať diela pre verejný sektor.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
Program celodenného seminára (09,00 – 15,30 hod.):
1. Zmeny v legislatíva pre oblasť verejného obstarávania
2. Výnimky zo zákona
3. Členenie zákaziek – zjednotenie úpravy pre podlimitné, podprahové zákazky a zákazky s nízkou hodnotou
4. Nové limity, predpokladaná hodnota zákazky a jej vyjadrenie
5. Inštitút referencií
6. Spôsob preukazovania splnenia podmienok účasti nie len čestným vyhlásením
7. Rozšírenie náležitosti súťažných podkladov
8. Predkladanie ponúk – zmena spôsobu ich predkladania
9. Otváranie ponúk – zmena spôsobu otvárania ponúk
10. Definícia mimoriadne nízkej ponuky
11. Možnosť uzavretia zmluvy s druhým a tretím v poradí
12. Nadlimitné zákazky – verejná súťaž (krok za krokom)
13. Ďalšie postupy pri zadávaní nadlimitných zákaziek
- Rokovacie konanie so zverejnením
- Priame rokovacie konanie
14. Podlimitné zákazky – postup zadávania podlimitnej zákazky bez využitia elektronického trhoviska
15. Revízne postupy
- Žiadosť o nápravu
- Autoremedúra
- Konanie o námietkach
- Odvolanie
- Preskúmanie mimo odvolacieho konania
16. Kontrola postupu zadávania zákaziek
17. Sankcia zákazu účasti na obstarávaní
18. Správne delikty aj pre dodávateľov
Bratislava, Aston Business Hotel
,
Seminár sa koná v priestoroch Aston Business Hotela v Bratislave.
Adresa:
Aston Business Hotel Bratislava
Bajkalská 22
Bratislava
Doprava:
MHD:
zastávka Mliekarenská:
- z hlavnej železničnej stanice autobusom č. 74
- z autobusovej stanice Mlynské Nivy autobusom č. 78 alebo trolejbusom č. 205
- z/do centra mesta trolejbus č. 205.
Autom:
GPS: N 48.15360, E 17.14656
Parkovanie zadarmo:
- bezplatné parkovanie v areáli Aston Business Hotela Bratislava
- vjazd na hotelové parkovisko z Trenčianskej ulice (oproti LIDL)