Ako riadiť zamestnancov na diaľku počas homeoffice?

Ako riadiť zamestnancov na diaľku počas homeoffice?

Efektívna spolupráca, komunikácia, motivácia a kontrola ľudí počas homeoffice

Termín: 29. 10. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Práca na diaľku poskytuje mnoho výhod obom stranám pracovnoprávneho vzťahu. Na druhej strane prináša aj problémy, a otázky, s ktorými sa treba vysporiadať. Ako si pomôcť v tejto situácii, ako ju zvládnuť čo najlepšie? Povieme si, ako nastaviť efektívnu spoluprácu, ako udržať pozitívnu atmosféru a tím „pokope“. Ako motivovať, zapájať ľudí a pomáhať im fungovať v nových podmienkach. V neposlednom rade je táto zmena veľkou výzvou a zmenou aj pre manažérov. Ako nahradiť osobný kontakt a ako riadiť výkonnosť?

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ online seminára:

Cieľom seminára je naučiť účastníkov, ako efektívne implementovať zmenu pracovného prostredia a podmienok do firemných procesov, rozvoja a podpory manažmentu i motivácie a spolupráce jednotlivých členov tímu.

Na online seminári sa dozviete ako špecifikujeme rolu manažéra i zamestnanca v novej situácii a pozrieme sa na výhody i riziká.

Online seminár Vám poskytne námety na nastavenie a riadenie komunikácie. Poradíme Vám, ako zapájať ľudí do tímových riešení a ako s nimi efektívne komunikovať. Zmenené podmienky majú vplyv aj na zadávanie a kontrolovanie úloh a tiež na motiváciu ľudí. Získate praktické tipy, ako motivovať nielen svoj tím, ale aj seba samého.

 

Kliknite sem na detailný Program online seminára.

 

Komu je online seminár určený:

Celodenný online seminár ,,Ako riadiť zamestnancov na diaľku počas homeoffice?" je určený HR manažérom a pracovníkom, personalistom, manažérom, teamlídrom, vedúcim pracovníkom, majiteľom firiem, personalistom a všetkým tým, ktorých daná téma zaujíma a potrebujú získať zručnosti pri vedení ľudí v stresujúcich podmienkach.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník online seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní.V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

 

Program online seminára (8,30 - 14,00 hod.)

Práca na diaľku

ako pracovnoprávny vzťah - domácka práca alebo home office? Čo ponúka legislatíva
ako sa menia pracovné podmienky – výhody, nevýhody, príležitosti a riziká z pohľadu zamestnávateľa, manažéra i zamestnanca
vplyv na jednotlivé personálne procesy a nástroje
práca na diaľku a pracovný čas – pozor, aby sme nepracovali 16 hodín denne- koordinácia času
práca na diaľku vyžaduje nové kompetencie nielen pre manažéra ale aj pre zamestnancov
 
Spolupráca na diaľku


dôvera ako základná hodnota efektívneho fungovania tímov
firemná identita na diaľku – aby sa ľudia cítili súčasťou firmy i tímu
riadenie a koordinácia úloh na diaľku
kontrola produktivity a plnenia úloh
nastavme si spoločne nové pravidlá spolupráce
 
Komunikácia v zmenených podmienkach


ako nahradiť chýbajúce osobné spojenie a neverbáln
u komunikáciu

ako byť v efektívnom spojení
online komunikácia - ako eliminovať riziko nedorozumení
využívanie nových komunikačných nástrojov – ako sa rozhodnúť
 
Motivácia pri práci na diaľku


každý z nás na niečo počúva – 5 jazykov (lásky) ocenia v pracovných vzťahoch
maslovova pyramída potrieb – vplyv práce na diaľku na potreby ľudí
motivácia vs. sebamotivácia
 
Rola manažéra v nových podmienkach


nové pravidlá fungovania – nové požiadavky na manažérov
ako byť efektívny z domu – ako sa stať skvelým manažérom z domu
ako plánovať, nastavovať ciele, riadiť výkon a kontrolovať ľudí
práca z domu vs. Feedback – aj doma potrebujeme „počuť“ pochvalu – ako dávať negatívnu i pozitívnu spätnú vazbu
podporujte rozvoj, kariéru a ambície zamestnancov


Praktické rady a odporúčania od lektorky

 

Program je orientačný, môže sa meniť od konkrétnych potrieb účastníkov a ich záujmu.

Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.
Má dlhoročnú prax v oblasti personálneho manažmentu, z toho viac ako 10 rokov pôsobila na manažérskych pozíciách. Zodpovedala za personálnu stratégiu a politiku, plány personálnych nákladov, systémy a nástroje personálneho riadenia, rozvoj a vzdelávanie manažérov i zamestnancov a spracovanie zamestnaneckých záležitostí.

Od roku 2007 pôsobí ako lektor a konzultant. Zameriava sa na projekty, ktoré podporujú budovanie výkonovo orientovanej firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov. Po úspešnom absolvovaní kurzov získala certifikáty a osvedčenia kouč Systemického manažmentu a koučovania (2007), konzultant Lean Six Sigma Green Belt (2012) a konzultant Lumina Spark (2017).

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout