Ako správne naštartovať digitalizáciu podniku

Ako správne naštartovať digitalizáciu podniku

Urýchlite automatizáciu procesov a digitalizáciu pracovného toku dokumentov

Termín: 24. 11. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Digitálna transformácia každého podniku je unikátna. Existujú však spoločné postupy, ktorými môžeme efektívne, rýchlo a finančne nenáročne naštartovať digitalizáciu prevádzky, zvýšiť produktivitu a urýchliť nábeh inteligentnej automatizácie. Koronakríza len zdôraznila nevyhnutnosť prechodu výrobných podnikov a logistiky na flexibilné a digitálne prevádzkové a obchodné modely. Existujú nástroje, pomocou ktorých môžeme prejsť na flexibilnejšie a automatizované procesy riadené dynamicky v reálnom čase.

Prihláste 2 účastníkov z jednej spoločnosti a získajte obaja zľavu 15 %!

74 EUR
bez DPH

Cieľ webinára: 

  1. časť - Ako urýchliť inteligentnú automatizáciu procesov digitálnou transformáciou

Webinár sa bude zameriavať na to, akými krokmi sa dá vo výrobe a v logistike začať efektívne s digitálnou transformáciou a pripraviť podnikové postupy na inteligentnú automatizáciu.

Cieľom webinára je predstaviť postupy, trendy a technológie, ktorými sa dá efektívne a zmysluplne začať s digitalizáciou a začať pripravovať podnik na digitálnu automatizáciu a nástup inteligentných technológií.

Predstavíme vám prípadové štúdie inovatívnych projektov optimalizácie podnikových procesov s nasadením technológií digitálnych dvojčiat a kolektívnej inteligencie.

Naučíte sa ako začať s digitalizáciou, ako môže vyzerať pilotný projekt, ako škálovať digitalizáciu a prejsť na digitálnu automatizáciu podľa princípov štvrtej priemyselnej revolúcie.

  1. časť- Automatizácia a digitalizácia pracovného toku dokumentov

Predstavíme vám praktický pohľad na previazanosť elektronického podpisovania, komplexných podnikových procesov a vytvárania konkurenčných výhod.

Cieľom webinára je priblížiť možnosti a postupy digitalizácie papierových procesov a tiež aj technológie, ktoré je možné využiť.

Predstavíme vám prostredníctvom skutočných projektov a ich implementácií možnosti digitalizácie spojenej s automatizáciou v podnikových procesoch.

Naučíte sa, čo všetko vám digitalizácia papierových procesov môže priniesť. Digitalizácia papierových procesov neznamená len zbaviť sa papiera, ale prináša množstvo ďalších výhod.

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

 

Komu je seminár určený:

Webinár „Ako správne naštartovať digitalizáciu podniku“ je určený pre stredný a vyšší manažment vo výrobnom alebo priemyselnom podniku bez ohľadu na veľkosť alebo zameranie, vedúcich zamestnancov v logistike, zásobovaní a distribúcii, projektových manažérov, CEO, výrobných riaditeľov. 

Ďalšie informácie:

Ako účastník webinára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene sú zahrnuté podkladové materiály v elektronickej forme a nahrávku, ktorú si môžete opakovane pozrieť po dobu troch mesiacov. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. !--

 

Program webinára (10:00-12:00):

1. časť - Ako urýchliť inteligentnú automatizáciu procesov digitálnou transformáciou

  • vstupná brána do digitalizácie podniku
  • strategická priorita dát
  • akcelerácia budovania digitálneho podniku
  • agilné prevádzkové modely a inteligentná automatizácia
  • prípadové štúdie inovatívnych projektov digitálnej transformácie a automatizácie

2. časť - Automatizácia a digitalizácia pracovného toku dokumentov

  • čo je elektronický podpis a jeho typy
  • vlastnoručný elektronický podpis a ukážka analýzy podpisu
  • digitalizácia procesov „face 2 face“ na príklade použitia v distribučnej spoločnosti
  • ako je možné získať úver z pohodlia vlastnej obývačky? Alebo podpisovanie „na diaľku“

Lukáš Búri

Lukáš Búri je produktový manažér v spoločnosti ANASOFT. Jeho úlohou je rozvoj a starostlivosť o produkty digitálneho podpisovania. Má bohaté skúsenosti s implementáciou riešenia pre digitálnu transformáciu v bankovom odvetí, finančných inštitúciách, ako aj v logistike a výrobe.

Marek Ilkovič

Marek Ilkovič je konzultant pre partnerov v spoločnosti ANASOFT. Viac ako 5 rokov sa venuje téme elektronického podpisovania digitálnych dokumentov, pomáha zahraničným partnerom implementovať riešenie pokročilého elektronického podpisu.

Peter Bílik

Peter Bilik sa od roku 2003 venuje technologickým inováciám v priemysle a analýze a optimalizácii logistických a výrobných procesov predovšetkým vo vzťahu k digitalizácii a automatizácii priemyslu. Pracuje v spoločnosti ANASOFT takmer od jej založenia. Je tvorcom idey Smart Industry systému EMANS, ktoré je oceňované (Porsche Supplier Award, Ocenenie LOG-IN,..) a medzinárodne implementované riešenie inteligentného riadenia výrobných a logistických procesov. Je vystavaný na princípoch a technológiách konceptu Industry 4.0 a Smart Factory, akými sú Internet vecí (IoT), digitálne dvojča, kyberneticko-fyzikálny systém, spracovanie a analýza veľkých dát a umelá inteligencia.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps), bežný 32 bitový webový prehliadač (neodporúčame Google Chrome) a nainštalovaný Adobe Flash Player vo verzii 11.2 alebo vyššej.

74 EUR
bez DPH