Ako zvládnuť krízovú komunikáciu s problémovými pedagógmi, rodičmi a žiakmi?

Ako zvládnuť krízovú komunikáciu s problémovými pedagógmi, rodičmi a žiakmi?

Takmer v každej škole sa nájde aspoň jeden žiak, ktorý v záchvate zúrivosti napáda spolužiakov, je vulgárny voči učiteľom a je veľmi ťažké ho zvládnuť. Rodičia tlačia na riaditeľa školy, aby situáciu okamžite riešil a ochránil ich deti pred agresorom. Ako postupovať v takomto prípade? Na koho sa obrátiť? Čo zdokumentovať v prípade policajného vyšetrovania?

Obsah školenia je možné prispôsobiť potrebám klienta. Počas celého školenia bude priestor na vaše otázky, výmenu skúseností a diskusiu.

Prezrite si odporúčaný obsah školenia.

Orientačný obsah:

  • Nastavenie pravidiel a podmienok pre úspešnú komunikáciu a
  • spoluprácu
  • Komplikované postavenie učiteľa – akých zásad sa držať?
  • Nastavenie komunikačných pravidiel v rámci učiteľského zboru
  • Postup pedagóga pri slovnom napádaní zo strany žiaka
  • Úloha a úlohy školy, zriaďovateľa i rodičov – na čom trvať a
    nepoľavovať?
  • Typológia rodičov - ako vytipovať postupy komunikácie?
  • Konfliktné situácie a konfliktné rodičia – ako sa brániť?
  • Agresia a agresivita
  • Neverbálna komunikácia
  • Emócie verzus rozum

 Tento program je iba orientačný a môže byť prispôsobený na vaše potreby.

 

 

 

 

 

 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout