Moderné zásobovanie: Riadenie skladu prakticky

Moderné zásobovanie: Riadenie skladu prakticky

Ako na organizáciu skladu, riadenie teamu a skladové procesy

Termín: 11. 1. 2022
Miesto konania: Název místa konání

Trápia vás vysoké zásoby, prestoje výrobných kapacít a nízka miera obslužnosti Vašich zákazníkov? Neviete zistiť príčiny neplnenia požiadaviek zákazníkov? Hľadáte odpoveď na dôvody nespoľahlivosti dodávateľov? Zásoby sú jedným (z dvoch) kľúčových znalostných objektov každého úspešného riadenia podniku. Aj v malom sklade je potrebné profesionálne vykonávanie práce, profesionálnymi skladníkmi, ktorí ovládajú potrebné procesy. Týmto seminárom Vám ponúkame významnú vzdelávaciu príležitosť a odbornú pomoc.
 

189 EUR
bez DPH

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je, aby sa účastníci orientovali v skladových procesoch. Naučia sa pripravovať podklady, zvoliť vhodný spôsob práce, koordinovať svoju prácu, riešiť vzniknuté problémy, navrhnúť a zaistiť či poskytnúť doplnkové služby. 

Vďaka semináru sa zdokonalíte v týchto oblastiach: 

  • získate detailní prehľad o všetkých dôležitých oblastiach skladovej logistiky, 
  • pochopíte princípy efektívneho skladovania a naučíte sa definovať priority,
  • spoznáte účinné postupy pri vedení celého skladu alebo skladového teamu, vrátane merania produktivity,
  • naučíte sa zvládať krízové situácie v logistike skladu a odstraňovať chybovosť,
  • zistíte ako zefektívniť logistiku na princípe „just in time“,
  • získate mnoho praktických odporučení a rád od skúseného profesionála s dvadsaťročnou praxou.

Spoločne si skúsime jednotlivé kroky pri výkone skladových procesov, taktiež budeme analyzovať problémy z praxe účastníkov a navrhneme ich riešenia.

Kliknite sem pre detailný program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Riadenie zásob I“ je určený zamestnancom odborných útvarov logistiky, najmä zásobovania, skladového alebo materiálového hospodárstva, plánovania a riadenia výroby, zákazkového riadenia a ich vedúcim. Vhodný je tiež pre nových zamestnancov lebo poskytne významnú orientáciu a priestor na zamyslenie o širokej a zložitej problematike ich pôsobnosti. O účasť na seminári sa môžu zaujímať výrobné aj obchodné spoločnosti rôznych priemyselných sektorov.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a videonahrávka z konania. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15,00h):

SEMINÁR JE VEDENÝ V ČESKOM JAZYKU

 1) Sklad

  • druhy skladov: vlastníéoutsourcing
  • typy skladových zásob
  • layout skladu
  • technologické a technické vybavenie skladu, IT

2) Organizácia a doklady

  • organizácia a riadenie skladu, organizačné schémy
  • organizácia pracovníkov skladu, smennosť
  • vytváranie a kolobeh dokladov

3) Príjem zásob

  • kvalitatívna a kvantitatívna kontrola zásob
  • naskladňovanie zásob
  • evidencia

4) Expedícia

  • príjem objednávok a ich spracovanie
  • vyskladnenie, výstupná kontrola, expedícia

5) Inventúry a komunikácia

  • inventúra cyklická/finálna
  • inventúra dokladová/fyzická
  • interná komunikácia  nákup / sklad / zákaznícky servis / transport
Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

189 EUR
bez DPH