Pokročilý leadership: Zdokonaľte svoje manažérske zručnosti
Chcete, aby si Vaši vedúci pracovníci u podriadených kolegov vybudovali prirodzený rešpekt? Obávate sa, že budú musieť riešiť krízovú situáciu a nebudú sa vedieť rozhodnúť, ako správne postupovať? Osvojte si spolu s celým svojím manažmentom komunikačné i prezentačné schopnosti, vďaka ktorým budete jednotkou v riadení zamestnancov.
Obsah školenia je možné prispôsobiť potrebám klienta. Počas celého školenia bude priestor na vaše otázky, výmenu skúseností a diskusiu.
Prezrite si odporúčaný obsah školenia.
Orientačný obsah:
- Význam komunikácie pre vytváranie kvalitných pracovných vzťahov a základy efektívnej komunikácie
- Osobnosť leadera (schopnosti a zručnosti, autorita a moc, intuícia, prekonávanie bariér)
- Zásady vedenia tímov a ľudí
- Významné aspekty prostredia organizácie a ich dynamika
- Vízia a ich zdieľanie v rámci strategického uvažovania organizácie
- Komunikácia lídra naprieč firmou (smerom k nadriadeným aj podriadeným – spolupráca, podpora, inšpirácia)
- Rozhodovanie v zložitých situáciách a asertívna komunikácia
- Techniky definície problémov (brainstorming, metóda moderačných kariet, myšlienkové mapy a ďalšie)
- Krízová komunikácia (s problémovým podriadeným alebo v krízovej situácii; prevencia krízových situácií; zvládanie vlastných emócií)
- Ako na rozvoj prezentačných zručností? Tipy a postupy
- Motivácia a hodnotenie zamestnancov
Tento program je iba orientačný a môže byť prispôsobený na vaše potreby.