Recruiting mladých zamestnancov do priemyslu v roku 2023

Recruiting mladých zamestnancov do priemyslu v roku 2023

Praktické tipy pre úspešné nábory a udržanie zamestnancov mladej generácie vo výrobných firmách a priemysle

Termín: 23. 11. 2022
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Nedarí sa vám do firmy prilákať mladých zamestnancov? Máte čím ďalej, tým menej odpovedí na náborové inzeráty? Skúsení zamestnanci sa posúvajú hore, ale nedarí sa vám za nich nájsť náhrada na juniorské pozície? Zastavte fluktuáciu a znížte svoje HR náklady! Pracujte s rozdielnosťou hodnôt u mladých a staršej generácie a využite ich vo svoj prospech. Náš seminár vám ukáže, ako si s týmito výzvami poradiť.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ online seminára:

Cieľom seminára je pomôcť účastníkom pochopiť mladú generáciu, ich hodnoty a rozdielnosť. Spoznať bariéry, ktoré bránia lepším výsledkom v oblasti náborových inzerátov a pomocou prípadových štúdií získať praktické tipy pre vlastnú prax.

 

Výhody seminára pre účastníkov:

• všetko, čo bude predstavené vychádza z reálnych situácií a má aj reálne výsledky

• účastníci si odnesú konkrétne tipy, ktoré môžu aplikovať v praxi

• budú mať príležitosť otvorene diskutovať svoje najpálčivejšie problémy

• budú inšpirovaní konkrétnymi prípadovými štúdiami realizácie odporúčaných postupov v prostredí výrobných firiem a priemyslu

• pochopia princípy motivácie mladých zamestnancov

Komu je online seminár určený:

Seminár ,,Recruitment mladých zamestnancov do priemyslu v roku 2023 je určený personalistom, manažérom výroby i vedúcim pracovníkom zodpovedným za výsledky výrobného oddelenia ako celku. Rovnako tak poskytne cenné informácie aj majiteľom firiem.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a videonahrávka. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program online seminára (9,00 – 15,00 hod.):

  1.          Medzigeneračné strety a rozdiely
  2.          Bariéry v náborovej inzercii, ako ju robiť efektívnejšie
  3.          Psychológia motivácie mladého zamestnanca
  4.          Praktická ukážka projektov (1. časť)
  5.          Sociálne médiá (LinkedIn)
  6.          Prípadová štúdia vytvorená účastníkmi
  7.          Praktická ukážka projektov (2. časť)
  8.          Záverečná diskusia

 Seminár je vedený v českom jazyku.

Martin Hradský

Martin Hradský

Martin Hradský sa dlhodobo venuje systémom zlepšovania. Je nezávislý konzultant a lektor, ktorý sa podieľa na optimalizačných projektoch v rôznych výrobných firmách v Českej republike, aj na Slovensku. Pôsobí aj v úlohe interného manažéra. Venuje sa metódam štíhlych výrobných procesov (LEAN) vo výrobných firmách, prostredníctvom workshopov a tréningov. V rámci nich učí zamestnancov prinášať zlepšovacie návrhy a eliminovať plytvanie. V súčasnosti vedie najmä in-house školenia pre manažment firiem.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout