Tajomstvá budovania úspešnej firemnej kultúry

Tajomstvá budovania úspešnej firemnej kultúry

Prečo investovať do rozvoja firemnej kultúry

Mnohé spoločnosti sa usilujú o dlhodobý udržateľný rozvoj. Implementujú programy určené na neustále zlepšovanie a inovácie. Tie najúspešnejšie spoločnosti vedome a cielene pracujú na rozvoji svojej firemnej kultúry. Firemná kultúra je pre každú spoločnosť jedinečná, aj ňou sa odlišuje v očiach zákazníka.

Autor:

Firemná kultúra sa dá definovať mnohými spôsobmi. Môžeme ju nazvať receptom na úspech, prísľubom ziskov, tajnou prísadou na ceste za splnením firemných cieľov. Prvky, z ktorých sa firemná kultúra skladá, môžu byť pritom celkom nevýrazné a výnimočné zároveň.

Ako dlho trvá uplatnenie novej firemnej kultúry a od čoho to najviac závisí? Každá firemná kultúra by mala byť vopred nastavená a strategicky riadená tak, aby sa dodržiavala a aby sa daná organizácia podľa nej ­identifikovala na trhu. Cieľom procesu zmeny kultúry je dosiahnuť také správanie ľudí, ktoré bude viesť k dobrým výsledkom firmy.

Neváhajte nás kontaktovať a vyberte si tému svojho programu!

 

Téma č.1: Budovanie firemnej kultúry

Cieľ workshopu: Firemná kultúra je niečo nehmatateľné, nekonkrétne, no napriek tomu veľmi zásadné, čo ovplyvňuje náladu, postoje, očakávania aj správanie zamestnancov. Firemnú kultúru nie je vidieť, no napriek tomu sa zásadným spôsobom podieľa na tom, ako je firma vnímaná zamestnancami a rovnako tak aj vonkajším svetom. K firemnej kultúre môžete pristupovať ako k niečomu čo tak dajako vznikne samo od seba, alebo začnete uvažovať nad tým, ako by ste vy sami mohli prispieť k vzniku nežiaducej a prospešnej firemnej kultúry.

Odporúčaný obsah workshopu:

  • Definovanie firemnej kultúry
  • Čo vytvára firemnú kultúru
  • Pozitívna a negatívna firemná kultúra
  • Vytváranie firemnej kultúry zvrchu a zospodu
  • Stratégia budovanie firemnej kultúry
  • Ako prísť na to, čo má byť predmetom firemnej kultúry
  • Súlad hodnôt firmy a hodnôt firemnej kultúry
  • Aktivity, ktoré vytvárajú firemnú kultúru
  • Vnútorný príbeh firmy ako podklad pre vznik firemnej kultúry
  • Písané a nepísané pravidlá fungovanie vo firme

Téma č.2: Ako nastaviť vzdelávací systém vo firme

Cieľ workshopu: Mať firmu, kde neexistuje žiadne vzdelávanie a rozvoj zamestnancov, je spoľahlivým spôsobom ako sa pripraviť o zásadnú konkurenčnú výhodu. Veľké firmy si veľmi výrazne uvedomujú, že len vzdelaní zamestnanci sa budú vyznať, budú vedieť prinášať inovatívne myšlienky a názory, ktoré v konečnom dôsledku povedú k novým produktom alebo službám.

Odporúčaný obsah workshopu:

  • Východzie parametre vzdelávacieho systému
  • Hodnoty a ciele firmy a ich dopad na vzdelávanie
  • Prepojenie vzdelávania a výkonnosti firmy
  • Kľúčové kompetencie ktoré treba rozvíjať
  • Napojenie vzdelávania na ostatné firemné procesy
  • Kompetenčná matica ako odrazový mostík nastavovania vzdelávania
  • Prostriedkom k čomu je vzdelávanie?
  • Definovanie cieľov rozvoja a vzdelávania
  • Definovanie nástrojov vzdelávania
  • Časový plán vzdelávania
  • Vyhodnotenie rozvojového procesu
  • Follow up aktivity každého vzdelávania

 

Ďalšie odporúčané témy na IN HOUSE:

Zážitkové soft skills tréningy pre Vás! Podrobnejšie informácie nájdete na našich webových stránkach.

Tréningové programy pre manažérov. Podrobnejšie informácie nájdete na našich webových stránkach.

 

Komu je interaktívne školenie určené:

Pre HR partnerov, HR konzultantov, manažérov, majiteľov firiem ktorým záleží na dobre firemnej kultúre.

 

Čo znamená kurz šitý na mieru: 

Na mieru šité semináre organizujeme buď priamo v priestoroch klienta, alebo Vám priestor podľa Vašich požiadaviek zabezpečíme. Na firemných kurzoch máte možnosť priamej konfrontácie s lektorom, možnosť klásť otázky, na ktoré dostanete konkrétnu odpoveď a vyriešiť si svoje praktické problémy. Okrem toho máte možnosť upravovať obsah kurzu ešte pred jeho realizáciou, podľa potrieb Vašej firmy alebo organizácie. Lektori našich seminárov sú starostlivo vyberaní odborníci z praxe a predstavujú špičky vo svojich oboroch.

 

Poznámka: 

Cena Inhouse kurzu je vytváraná jedinečne, v spolupráci s klientom, zohľadňujúc jeho požiadavky, finančné a časové možnosti.

Pre objednanie kurzu na mieru kontaktujte nášho špecialistu pre inhouse kurzy a dohodnite si Vaše individuálne podmienky:

 

Beata Kartíková

E: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.

Ďalšie informácie:

Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu. 

PaedDr. Martin Prodaj

Lektor, školiteľ, kouč a konzultant.

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout