Ako správne nastaviť obchodné podmienky a reklamačný poriadok (4-hodinový seminár)

Ako správne nastaviť obchodné podmienky a reklamačný poriadok (4-hodinový seminár)

Nastavte správne vzťahy a vyhnite sa zbytočným problémom s nespokojnými zákazníkmi.

Termín: 22. 1. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Na čo myslieť pri nastavovaní obchodných podmienok, reklamačného poriadku a ďalšej nevyhnutnej dokumentácie pri spotrebiteľských predajoch v kamenných predajniach a e-shopoch.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je poskytnúť účastníkom seminára praktické rady pri nastavovaní podmienok vo vzťahu k spotrebiteľom v kamenných predajniach a e-shopoch.

Účastníci seminára získajú prehľad o vhodnom nastavení obchodných podmienok, právach spotrebiteľov odstúpiť/neodstúpiť od zmluvy, zárukách s reklamačných, a tiež spracúvaní osobných údajov spotrebiteľov.

Seminár obsahuje príklady z praxe, ukážky vhodne nastavených obchodných podmienok, reklamačných poriadkov, privacy policies, cookies policies a ďalších.

Kliknite sem na detailný Program seminára.

 

Komu je seminár určený:

Seminár "Ochrana pred „všemocným“ spotrebiteľom: Ako správne nastaviť obchodné podmienky a reklamačný poriadok" je určený širokej odbornej verejnosti, majiteľom e-shopov a kamenných predajní, poskytovateľom služieb, špecialistom, ktorí majú v organizáciách na starosti problematiku ochrany spotrebiteľa, najmä konateľom a obchodníkom, in-house právnikom, marketingovým manažérom, ktorých spoločnosti obchodujú online.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM 4-HODINOVÉHO SEMINÁRA (9.00 12.30 hod.):

  1. Obchodné podmienky, ich obsah a vhodné nastavenie

  2. Právo spotrebiteľov odstúpiť od zmluvy

  3. Záruka a reklamačný poriadok

  4. Spracúvanie osobných údajov (marketing, uzatváranie zmlúv)

  5. Privacy Policy

  6. Cookies Policy (pri e-shopoch)

  7. Časté chyby v reklamačných poriadkoch/obchodných podmienkach firiem

Mgr. Bc. Róbert Gašparovič

Róbert Gašparovič je právnik špecializujúci sa na oblasť ochrany osobných údajov, priemyselných práv, autorských práv, práva informačných technológii a záväzkového práva.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout