Ako na digitalizáciu účtovných dokladov

Ako na digitalizáciu účtovných dokladov

Obeh dokumentov - Digitalizácia - Skartácia - Archivácia

Termín: 20. 9. 2021
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Máte prehľad o pohybu všetkých účtovných dokladov vo firme? Ste otrávení z ich množstva a radi by ste pracovali len s ich elektronickou verziou? Viete, akú dlhú dobu ich musíte uchovávať a ako na ich skartáciu? Zúčastnite sa seminára a získajte rady a tipy, m ako digitalizovať účtovné doklady v roku 2021!

Prihláste aj svojho kolegu a získajte obaja zľavu 15 % ! 

189 EUR
bez DPH

Cieľ online seminára:

 Cieľom seminára Ako na digitalizáciu účtovných dokladov je previesť účastníkov celým procesom digitálneho prevodu dokladov a ich obehom vo firme, a to pri minimálnych finančných aj transakčných a personálnych nákladoch. Zistíte, ako raz a navždy skoncovať s nekonečným tlačením, podpisovaním, zopínaním či zakladaním dokladov do šanónov. Predstávíme si rôzne formy účtovných záznamov, ich náležitosti a spôsoby spracovania, ale predovšetkým ich prevod do digitálnej podoby. 

Ukážeme si ako zaistiť problematickú povinnosť zachovania nemennosti účtovných dokladov a ich preukázateľnosti v čase a v neposlednom rade poskytneme praktické tipy, návody a postupy na elektronické archivovanie i následnú skartáciu.

Kliknite sem na detailný program seminára. 

 

Komu je online seminár určený:

Online seminár je určený nielen pre účtovníkov a ekonómov, ale aj iných administratívnych pracovníkov, ktorí majú vo firme na starosti správu dokladov, vrátane IT odborníkov či office manažérov, ktorých úlohoch je urýchľovať a optimalizovať firemné procesy.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.

PROGRAM ŽIVÉHO VYSIELANIA (9,0014,00 hod.)

  • Prichádza digitalizácia, ste pripravení?
  • Formy účtovných záznamov a ich spracovanie
  • náležitosti elektronických dokladov z účtovného i daňového hľadiska
  • Vystavenie dokladu, podpisovanie, pečiatka, generovanie pôvodu a času
  • doručovanie digitálnych písomností
  • výhody a nevýhody používania e-mailu a dátových schránok v digitalizovaných procesoch
  • Prijatie a spracovanie dokladu
  • Uchovávanie a archivácia - zaistenie trvalosti, nemennosti a preukázateľnosti účtovných záznamov
  • prevod dokladov z jednej formy do inej
  • Ochrana digitálnych dát (aj z pohľadu GDPR
  • Digitálna skartácia
  • Postupy, tipy a triky pri zavádzaní digitalizácie účtovníctva
  • Príklad smernice pre digitalizáciu
  • Riziká a hrozby v oblasti IT a ako sa im vyhýbať

Milan Vodička

Milan Vodička pôsobil v rokoch1993-2009 ako manažér nadnárodných softwarových firiem, od roku 1995 ako daňový poradca v ČR, člen Komory daňových poradcov ČR, ďalej pôsobil ako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedúcim sekcie pre informačné technológie KDP ČR a členom Technology Tax Committee pri CFE Europe.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

189 EUR
bez DPH