Ako na digitalizáciu účtovných dokladov

Ako na digitalizáciu účtovných dokladov

Obeh dokumentov - Digitalizácia - Skartácia - Archivácia

Termín: 19. 3. 2024
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Máte prehľad o pohybu všetkých účtovných dokladov vo firme? Ste otrávení z ich množstva a radi by ste pracovali len s ich elektronickou verziou? Zistíte, ako raz a navždy skoncovať s nekonečným tlačením, podpisovaním, zopínaním či zakladaním dokladov do šanónov. Zúčastnite sa seminára a získajte rady a tipy, ako digitalizovať účtovné doklady v roku 2024!

Cieľ online seminára:

 Cieľom seminára Ako na digitalizáciu účtovných dokladov je previesť účastníkov celým procesom digitálneho prevodu dokladov a ich obehom vo firme, a to pri minimálnych finančných aj transakčných a personálnych nákladoch. Zistíte, ako raz a navždy skoncovať s nekonečným tlačením, podpisovaním, zopínaním či zakladaním dokladov do šanónov. Predstávíme si rôzne formy účtovných záznamov, ich náležitosti a spôsoby spracovania, ale predovšetkým ich prevod do digitálnej podoby. 

Ukážeme si ako zaistiť problematickú povinnosť zachovania nemennosti účtovných dokladov a ich preukázateľnosti v čase a v neposlednom rade poskytneme praktické tipy, návody a postupy na elektronické archivovanie i následnú skartáciu.

Kliknite sem na detailný program seminára. 

 

Komu je online seminár určený:

Online seminár je určený nielen pre účtovníkov a ekonómov, ale aj iných administratívnych pracovníkov, ktorí majú vo firme na starosti správu dokladov, vrátane IT odborníkov či office manažérov, ktorých úlohoch je urýchľovať a optimalizovať firemné procesy.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú zahrnuté podkladové materiály a nahrávka, dostupná po dobu 3 mesiacov, ktorú si môžete pozrieť aj opakovane. Obchodné podmienky sú vám k dispozícii tu.

PROGRAM SEMINÁRA (9,0013,00 hod.)

  • Prichádza digitalizácia, ste pripravení?
  • Formy účtovných záznamov a ich spracovanie
  • Náležitosti elektronických dokladov z účtovného i daňového hľadiska
  • Vystavenie dokladu, podpisovanie, pečiatka, generovanie pôvodu a času
  • Doručovanie digitálnych písomností
  • Výhody a nevýhody používania e-mailu a dátových schránok v digitalizovaných procesoch
  • Prijatie a spracovanie dokladu
  • Uchovávanie a archivácia - zaistenie trvalosti, nemennosti a preukázateľnosti účtovných záznamov
  • Prevod dokladov z jednej formy do inej
  • Ochrana digitálnych dát (aj z pohľadu GDPR
  • Digitálna skartácia
  • Postupy, tipy a triky pri zavádzaní digitalizácie účtovníctva
  • Riziká a hrozby v oblasti IT a ako sa im vyhýbať

Milan Vodička

Narodil sa v roku 1963 v Litoměřicích. Pôsobil v rokoch1993-2009 ako manažér nadnárodných softwarových firiem, od roku 1995 ako daňový poradca v ČR, člen Komory daňových poradcov ČR, ďalej pôsobil ako garant oblasti IT/ITC, od r. 2013 je vedúcim sekcie pre informačné technológie Komory daňových poradcov ČR a v súčasnosti aj členom prezídia KDP ČR, členom Technology Tax Committee pri CFE Europe a v súčasnosti.

Online - priamy prenos

Online - priamy prenos

Seminár prebieha online, technické pokyny Vám zašleme e-mailom.

Miesto konania:

Online seminár je interaktívny, ktorého prenos budete sledovať na svojom PC - pohodlne vo vašej kancelárii bez nutnosti akéhokoľvek dochádzania. A nielen to. Budete môcť klásť lektorke / lektorovi aj svoje otázky. Je to technicky veľmi jednoduché - informácie, ako sa pripojiť, dostanete od nášho zákazníckeho oddelenia emailom 1 deň pred konaním online seminára.

Na sledovanie online seminára si nájdite pokojné tiché miesto. Presvedčte sa, že máte k dispozícii potrebné vybavenie vo funkčnom stave: počítač, monitor, slúchadlá alebo reproduktory, internetové pripojenie aspoň 256 kbps (odporúčame však 512 kbps).

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout