Seminár: Home office – risk či zisk?

Seminár: Home office – risk či zisk?

Problematika výkonu práce z domova v praxi.

Termín: 25. 8. 2016
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Home office patrí medzi moderné a stále častejšie používané a požadované spôsoby výkonu práce zamestnanca. Popri nesporných výhodách pre zamestnanca však tento spôsob môže predstavovať aj určité obmedzenia tak na strane zamestnanca, ako aj na strane zamestnávateľa, a to o nielen z dôvodu súčasnej nedostatočnej právnej úpravy. Neriskujte zbytočne a predíďte sankciám s našou pomocou!
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je oboznámiť Vás s hlavnými rizikovými oblasťami tohto spôsobu výkonu práce zamestnancom a upozorniť Vás na základné úskalia súvisiace s týmto druhom výkonu práce.

Zaoberať sa budeme taktiež riešením problematiky home office v praxi s ohľadom na nedostatočnú legislatívu a nejednotnosť právnych výkladov.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár „Home office – risk či zisk?“ je určený najmä vrcholovým manažérom, personalistom, špecialistom v oblasti práce a miezd, podnikovým právnikom a manažérom ľudských zdrojov tak zo súkromného, ako aj z verejného sektoru.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9,00 - 15,30 hod.):

 

      • Home office - základné pojmové vymedzenie
      • Home office – hlavné výhody a nevýhody
      • Súčasná právna úprava domácej práce a telepráce
      • Spôsoby dojednania výkonu práce z domu
      • Problematika home office a dojednaného miesta výkonu práce
      • Platenie nákladov a náhrada nákladov na home office zamestnávateľom
      • Zabezpečenie a používanie techniky, nutného technického vybavenia a pracovných prostriedkov pri výkone práce
      • Možnosť pravidelného stretávania sa s ostatnými zamestnancami
      • Problematika bezpečnosti a ochrany zdravia pri výkone práce z domova, práva a povinnosti účastníkov pracovnoprávneho vzťahu
      • Home office a problematika pracovných úrazov a chorôb z povolania

 

 

Mgr. Beáta Kartíková

Beáta Kartíková je advokátkou a konzultantom, pričom poskytuje poradenstvo s primárnou špecializáciou na oblasť pracovného práva a s ním súvisiacich pracovnoprávnych vzťahov a oblasť ľudských zdrojov.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout