Vzdelávací kurz: Špecialista verejného obstarávania: Praktické návody na získanie zákazky
5 modulov overených postupov pre firmy
Termín: 11. 5. 2017 – 25. 6. 2017
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Chcete získať najnovšie informácie týkajúce sa zmien, ktoré priniesol zákon č. 343/2015 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov? Ako vyhotoviť žiadosť o účasť, ponuku? Ako sa žiadosť o účasť a ponuka vyhodnocujú? Ako postupovať v prípade revíznych postupov? Aké sú najčastejšie porušenia zákona o verejnom obstarávaní? Na tieto, ale aj mnohé iné otázky dostanete odpovede priamo z praxe.
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ kurzu:
Cieľom kurzu je poskytnúť ucelené informácie a získať nevyhnutné vedomosti pre praktickú aplikáciu aktuálnej právnej úpravy zákona o verejnom obstarávaní. Oboznámime Vás so všetkými zmenami vo verejnom obstarávaní.
Poskytneme vám nové informácie týkajúce sa nových postupov vo verejnom obstarávaní. Taktiež vám poskytneme nové informácie týkajúce sa preukazovania splnenia podmienok účasti, hodnotiacich kritérií a hodnotenia ponúk, možnosti uzavretia zmluvy s druhým a tretím uchádzačom v poradí, ako aj možnosti zmeny zmluvy, rámcovej dohody počas ich trvania a odstúpenia od zmluvy, rámcovej dohody.
Zaoberať sa budeme problematikou elektronického verejného obstarávania. Získate informácie týkajúce sa oblasti revíznych postupov, a správnych deliktov pre dodávateľov a ďalšie nevyhnutné vedomosti a zručnosti nevyhnutné pre praktickú aplikáciu zákona o verejnom obstarávaní.
Vedomosti nadobudnuté v rámci jednotlivých seminárov a webinárov si v závere jednotlivých seminárov precvičíme na praktických cvičeniach. Taktiež vás oboznámime so základnými judikátmi a rozhodovacou praxou Úradu pre verejné obstarávanie.
Účastníkom poskytneme skriptá s vypracovaným postupom pri verejnej súťaži, kombináciu odborných seminárov, webinárov pripravovaných fundovanou odborníčkou z praxe. Kurz je ukončený záverečným online testom.
Na získanie osvedčenia o absolvovaní kurzu je potrebné v teste dosiahnuť minimálne 70% správnych odpovedí.
Podrobný obsah a program vzdelávacieho kurzu nájdete pod týmto odkazom.
Komu je kurz určený:
Kurz „Špecialista verejného obstarávania: Praktické návody na získanie zákazky" je určený zástupcom súkromných spoločností (záujemcom, uchádzačom a podnikateľom), ktoré majú záujem dodávať tovar, poskytovať služby či zhotovovať diela pre verejný sektor.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu dostanete CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o odbornom vzdelávaní. V cene kurzu sú výučbové materiály k jednotlivým modulom, realizácia a vyhodnotenie záverečného testu. Na získanie osvedčenia je potrebné zodpovedať správne 70% otázok záverečného testu. Obchodné podmienky sú vám dispozícii tu.
Obsahová štruktúra kurzu:
Modul č. 1: Celodenný seminár (štvrtok 11. 05. 2017, 9:00 - 15:30 hod.)
Verejné obstarávanie z pohľadu záujemcu a uchádzača
- Legislatíva pre oblasť verejného obstarávania
-
Základné pojmy
-
Výnimky zo zákona o verejnom obstarávaní
-
Zákazka
-
Členenie zákaziek
-
Zmiešané zákazky
-
Rozdeľovanie zákaziek
-
-
Finančné limity
-
Osoba podľa § 8 zákona o verejnom obstarávaní
-
Etapy a proces verejného obstarávania
-
Prípravné trhové konzultácie a predbežné zapojenie záujemcov alebo uchádzačov
-
Ako sa orientovať v oznámeniach používaných vo verejnom obstarávaní a v súťažných podkladoch
-
Dostupnosť dokumentov k verejnému obstarávaniu
-
Žiadosť o účasť a ponuka - predkladanie, otváranie a vyhodnocovanie žiadostí o účasť, ponúk
-
podmienky účasti ich preukazovanie a vyhodnocovanie
-
jednotný európsky dokument (uchádzač, skupina dodávateľov, subdodávatelia a tretie osoby)
-
subdodávatelia a ich využitie
-
zábezpeka
-
náležitosti ponuky – vlastný návrh plnenia – variantné riešenia, návrh na plnenie kritérií
-
dôvernosť informácií
-
konflikt záujmov
-
vyhodnocovanie ponúk – kritériá na vyhodnocovanie ponúk
-
proces pred uzatvorením zmluvy – poskytnutie súčinnosti
-
-
Inštitút referencií
-
Zmena zmluvy, rámcovej dohody počas ich trvania
-
Odstúpenie od zmluvy, rámcovej dohody
-
Praktické cvičenia
Modul č. 2: Webinár (štvrtok 25. 05. 2017, 10:00 - 11:30 hod., online)
Register partnerov verejného sektora – konečný užívateľ výhod
-
Definícia partnera
-
Výnimky
-
Nová definícia konečného užívateľa výhod
-
Postup pri registrácii
-
Následky nesplnenia povinnosti zabezpečiť zápis do Registra v režime zákona o verejnom obstarávaní
-
zákaz uzatvorenia zmluvy, rámcovej dohody, koncesnej zmluvy
-
zmena zmluvy, rámcovej dohody a koncesnej zmluvy
-
odstúpenie od zmluvy
-
uloženie sankcie
-
výmaz z registra
-
rozhodnutie o vylúčení štatutárneho orgánu
-
-
Vyhláška MS SR č. 328/2016 Z.z., ktorou sa ustanovujú vzory podaní do registra partnerov verejného sektora
-
Stránka: www.justice.gov.sk
-
Emailová adresa: Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovacími robotmi. Na jej zobrazenie potrebujete mať nainštalovaný JavaScript.
Modul č. 3: Celodenný seminár (štvrtok 08. 06. 2017, od 9:00 - 15:30 hod.)
Postupy a procesy vo verejnom obstarávaní
- Najčastejšie používané postupy a nové postupy vo verejnom obstarávaní
- verejná súťaž a reverzná verejná súťaž
-
priame rokovacie konanie
-
dynamický nákupný systém
-
inovatívne partnerstvo
-
podlimitné zákazky bez využitia elektronického trhoviska
-
zákazka s nízkou hodnotou
- Elektronické verejné obstarávanie
- povinná elektronizácia
-
elektronická aukcia
-
elektronické katalógy
-
elektronické trhovisko
- podlimitné elektronické trhovisko
- nadlimitné elektronické trhovisko
- Elektronický kontraktačný systém
- elektronická podpora procesov
- dynamický nákupný systém
- Praktické cvičenia
Modul č. 4: Skriptá (samoštúdium 09. 06. - 14. 06. 2017)
Krok za krokom – postup verejnej súťaže
-
Vzorový harmonogram, výber vzorových dokumentov a formulárov používaných pri verejnej súťaži
-
Vestník verejného obstarávania a európsky vestník
Modul č. 5: Webinár (štvrtok 15. 06. 2017, 10:00 - 11:30 hod., online)
Revízne postupy a správne delikty
- Revízne postupy
-
Žiadosť o nápravu
-
Autoremedúra
-
Dohľad nad verejným obstarávaním
-
Konanie o preskúmanie úkonov kontrolovaného
-
na základe z vlastného podnetu Úradu pre verejné obstarávanie
-
na základe podnetu kontrolovaného na výkon kontroly ním zadávanej zákazky alebo koncesie
-
na základe podnetu Úradu vlády
-
na základe námietok
-
-
-
Odvolanie
-
Preskúmanie rozhodnutia mimo odvolacieho konania
-
-
Správne delikty
Záverečný online test s výberom odpovedí (do 25. 06. 2017)
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.