Celoslovenské odborné stretnutie: Spolupráca a komunikácia vo výrobe

Celoslovenské odborné stretnutie: Spolupráca a komunikácia vo výrobe

Školiaci deň pre personalistov a výrobných vedúcich

Termín: 26. 6. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Výrobné firmy na Slovensku zamestnávajú najviac ľudí. Aj keď to na prvý pohľad nevidno, ľudia sú to najcennejšie, čo každá firma či organizácia má. Ľudia a ich práca tvoria výsledný produkt či službu a v konečnom dôsledku aj zisk. V každej firme platí nasledovné: pracovať s ľuďmi = komunikovať. Práve komunikácia pri spolupráci najčastejšie zlyháva. A to na všetkých úrovniach. Preto sme pre Vás pripravili deň plný vzdelávania, komunikácie a nových informácií.

Zoberte so sebou kolegu! Druhý a ďalší účastník z jednej spoločnosti získa 50 % zľavu! 

Presná cena po zľave bude uvedená na faktúre.

179 EUR
bez DPH

Prečo prísť na odborné stretnutie:

 

Výrobná prevádzka si vyžaduje spojenie ľudí, ktorí by ani nemohli byť rozdielnejší. Na pomedzí toho všetkého stoja dvaja kľúčoví hráči – personalista a vedúci výroby. Práve u nich sa stretáva tlak od nadriadených s požiadavkami podriadených. Práve oni každý deň pracujú a komunikujú so zamestnancami, každý v inom období.

Personalista úplne na začiatku, keď ľudí hľadá a následne prijíma. Rieši zmluvné záležitosti, a tak musí byť zbehlý v aktuálnej legislatíve. Nastavuje proces, akým sa nový zamestnanec vo firme adaptuje, a potom ho odovzdá do rúk vedúceho výroby. Ten zas vie najviac o pracovnom výkone, požiadavkách, potrebách či motivácii zamestnanca. 

Je nevyhnutné, aby títo dvaja medzi sebou efektívne komunikovali. Ponúkame im na to priestor, najaktuálnejšie informácie a skúsenosti odborníkov.

Kliknite sem pre detailný Program konferencie.

 

Kto by mal prísť na odborné stretnutie:

  • Personalista z výrobnej firmy
  • Vedúci výroby

Ďalšie informácie:

Ako účastník konferencie získate CERTIFIKÁT o jej absolvovaní. V cene konferencie sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu konferencie a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program odborného stretnutia (9,00 – 15,30): 

 

Témy:

 

Hovorme o zákonoch

Nevyhnutný prehľad v zákonoch pre personalistu a vedúceho: mzdové zvýhodnenia – príplatky, nadčasy, evidencia pracovného času

Hovorme o problémoch

Čo motivuje mladých? A čo ostrieľaných zamestnancov? Ako riešiť medzigeneračné strety a konflikty na pracovisku

Hovorme o peniazoch

Finančné vs. nefinančné benefity a prečo spokojnosť zamestnancov nesúvisí len s výplatnou páskou

Hovorme o zmene

Zmena je súčasť života: Ako zavádzať zmeny vo výrobe, aby ich zamestnanci nevnímali ako hrozbu

Hovorme o inováciách

Plán výroby, rozvrh zmien či evidencia dochádzky v Exceli či na papieri? Dá sa to aj inak! Softvérové riešenia, ktoré Vám zefektívnia život

 

Vystúpia: 

JUDr. Zdeňka Dvoranová

Právnička a špecialistka na pracovné právo. Presne tá osoba, ktorej zamestnávatelia či jednotlivci volajú o radu k Zákonníku práce.

Mgr. Gabriela Vicianová

Lektorka a koučka. Je doma v  témach komunikácia, riadenie ľudí a time manažment. Viac ako 10 rokov pôsobí v oblasti vzdelávania aj vo výrobných spoločnostiach.

Martin Hradský 

Pracuje na optimalizačných projektoch vo firmách v Českej republike a na Slovensku. Ukazuje cestu, ako budovať inovatívne podniky vďaka zapojeniu zamestnancov na všetkých úrovniach.

Ing. Iveta Uhrová

Úspešne pomáha firmám uviesť do praxe projekty na zvýšenie výkonu, zmenu firemnej kultúry, optimalizáciu procesov a výkonnosť personálnych systémov a nástrojov.

Jaroslav Smriga zo softvérovej spoločnosti Allysoft/AbiTec

Pomocou softvéru môžu firmy sledovať a riadiť výrobný proces, kalkulovať výrobné ceny a pripravovať cenové ponuky, riadiť skladové zásoby či zistiť, koľko času trávia zamestnanci na rôznych projektoch, a tak sledovať dochádzku a plánovať odmeňovanie.

 

Časový harmonogram:

  8:00 –   9:00

registrácia účastníkov + coffee break

  9:00 – 12:15

dopoludňajší blok s diskusiami

12:15 – 13:15

spoločný obed, coffee break a tombola

13:15 – 15:10

poobedný blok s diskusiami

15:15 – 15:30

záverečné slovo

Zmena programu, miesta a termínu konania vyhradená.

Autorský kolektív

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

179 EUR
bez DPH