Seminár: Nakupujte lepšie a lacnejšie - jasná dohoda bez konfliktov

Seminár: Nakupujte lepšie a lacnejšie - jasná dohoda bez konfliktov

Praktické návody ako efektívne nakupovať, šetriť náklady a cielene regulovať zisky

Termín: 2. 7. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Na našom seminári sa dozviete, ako udržať podnikový nákup transparentný, pod absolútnou kontrolou a vyhľadávať priestor pre možné úspory. Ukážeme si, ako optimalizovať nákupné procesy, zvýšiť ich flexibilitu, znížiť nákupné riziko či podporiť inovácie a vývoj.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je priniesť poznatky, vedomosti, zručnosti a schopnosti z oblasti riadeného nákupu a investícií, naučiť účastníkov používať metódy a postupy prípravy na vyjednávanie s dodávateľom, hodnotenie dodávateľov a produktov. Ukážeme si, ako tvoriť, kontrolovať nákupné procesy a vyhľadávať priestor pre možné úspory.

 

Na seminári sa zameriame na využívanie efektívnych nástrojov strategického nákupu ako Krajlič, Porter, prejdeme si metódy prieskumu trhu, Bostonskú maticu, ukážeme si prípadové štúdie z praxe, poukážeme na využívanie kvalitných analýz. Určite sa budeme zaoberať aj tvorbou a udržiavaním vzťahov s dodávateľmi (SRM) a využívania elektronických aukcií.

 

Účastníci budú mať možnosť zorientovať sa v identifikácii nových dodávateľov, pozrieme sa na kvalifikáciu potenciálnych dodávateľov, nákupný marketing, motiváciu dodávateľov, ale aj využitie dodávateľských dní, veľtrhov a konferencií.

 

Ak máte možnosť, prosíme, aby ste si na seminár doniesli notebook, pretože budete pracovať s excel tabuľkami.

 

Kliknite sem na detailný Program seminára.

 

Komu je seminár určený:

Seminár „Nakupujte lepšie a lacnejšie - jasná dohoda bez konfliktov“ je určený najmä majiteľom a riaditeľom firiem, nákupcom a strategickým nákupcom, ako aj ostatným pracovníkom oddelení nákupu a obchodu, manažérom nákupu, pracovníkov logistiky, juniorským a seniorským pozíciám nákupcov, finančným riaditeľom, manažérom nákupu a obstarávania, začínajúcim a skúseným pracovníkom nákupných oddelení, firmám podnikajúcim v službách.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 15.30 hod.):

  1. Strategický nákup
  • Úloha moderného strategického nákupu v progresívnych firmách
  • Rozdelenie nákupných činností, kompetencie, úlohy, procesy (vypracovanie procesných máp, ak je potrebné)
  1. Nástroje nákupu
  • Definícia interných potrieb a nákupné kategórie
  • Čo vyrábam a kto som na trhu?
  • Prieskumy trhu, Bostonská matica, Prípadová štúdia
  1. Analýzy - čo a od koho pre náš podnik nakupujem?
  • Paretovo pravidlo
  • ABC XYZ analýza
  1. Celková analýza trhu na ktorom pracujem
  • Porter
  • Krajlič – vplyv na rast podniku, profit, fúzie
  • Prípadová štúdia – prepojenie a využívanie všetkých nástrojov
  1. Suplier Relation Management - Fázy výberu dodávateľov a úpravy koncepcie SRM
  • Identifikácia nových dodávateľov (target country > long list > short list / RFI & RFQ)
  • Kvalifikácia potenciálnych dodávateľov – úrovne kvalifikácie, postupy, nástroje
  • Info balík o potenciálnom dodávateľovi
  • Riadenie dodávateľského portfólia SRM
  • Nákupný marketing
  • Motivácia dodávateľov
  • Dodávateľské dni, veľtrhy, konferencie, spolupráce s R&D centrami
  • Porovnávanie dodávateľov – hodnotenie dodávateľov, postupy, nástroje, metódy 
  1. Riadenie nákupu
  • Nástroje – SW, aplikácie, aukcie (typy a určenie nasadenia), procesné mapy
  • Metódy a metodiky výberu – súťaž na generálneho dodávateľa (zlatý rozpočet + marža za prebratie komplexnej komunikácie a záruky), súťaž na logické celky, súťaže pre subdodávateľov, design to cost, TCO, Target costing, RFP, Dynamický nákupný systém
  • Nákupný procurement (eProcurement)
  • Zmluvy
  • Presun zodpovednosti na dodávateľa
  1. Projektový nákup vs kontinuálny nákup
  • Základy projektového manažmentu
  • Rozdiely projektový nákup vs kontinuálny nákup
  • Prepojenie projektového manažmentu a strategického nákupu

PhDr. Martin Zibrín, PhD., MBA

Martin Zibrín je tréner, kouč a konzultant managementu v oblasti projektového manažmentu a podnikových nákupov. Vyštudoval Ekonomickú fakultu na UMB v Banskej Bystrici a Riadenie ľudských zdrojov na UJAK Praha. Manažérske zručnosti nadobudol štúdiom MBA v odbore Project management a Financial management na zahraničnom inštitúte IMSR. Je absolventom programov Tréner trénerov, Teambuilding, Projektový manažment, Livemanagement a motivácia, Live design koučing. Spolupracuje so zahraničnými inštitútmi MBA, kde prednáša Projektový manažment a Finančné riadenie projektov. V minulosti pôsobil na viacerých manažérskych pozíciách v oblasti firemného nákupu a projektového manažmentu.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout