Seminár: Oceňovanie firiem alebo Ako zvýšiť hodnotu firmy

Seminár: Oceňovanie firiem alebo Ako zvýšiť hodnotu firmy

Hlavné metódy, postupy a vplyvy na výsledok.

Termín: 4. 11. 2015
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

So stanovením hodnoty firmy sa stretávame nielen pri jej kúpe a predaji, ale pribúda majiteľov, ktorí od manažérov očakávajú, že budú hodnotu zverenej firmy neustále zvyšovať. Nielen vonkajšie trhové vplyvy, ale aj každé významné rozhodnutie môže hodnotu firmy zvýšiť, ale aj znížiť.
 

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom prakticky orientovaného seminára je poskytnúť účastníkom základné informácie o obvyklých metódach oceňovania, vysvetliť princípy stanovenia hodnoty firmy, čo všetko môže ovplyvňovať hodnotu firmy a akými manažérskymi rozhodnutiami dosiahnuť jej zvyšovanie.

Venovať sa budeme aj tvorbe prognózy voľného cash flow či stanovením trvalo odčerpateľných zdrojov a vyskúšate si aj vypočítať a stanoviť hodnotu firmy.

Pokiaľ ešte nie ste v tejto oblasti profesionálom, pozývame Vás na prehĺbenie Vašich znalostí, ako aj overenie Vašich schopností pri oceňovaní firiem a okrem iného budete mať možnosť prediskutovať Vaše vlastné problémy z danej problematiky so skúseným odborníkom v tejto oblasti.

 

Kliknite sem pre detailný Program seminára.

Komu je seminár určený:

Seminár je určený predovšetkým finančným a ekonomickým manažérom, ale aj majiteľom, členom vrcholového manažmentu firiem, pracovníkom kontrolingu, účtovníkom a ostatným, ktorí chcú porozumieť hodnote firmy, vplyvom na ňu i možnostiam oceňovania firiem. Je vhodný pre veľké spoločnosti, ako aj pre malé a stredné podniky, ktorým záleží na ich cielenom rozvoji.

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

Program celodenného seminára (9,00 - 15.30 hod.)

 

        • Cena vs. hodnota – účtovná, trhová, všeobecná
        • Legislatíva a oceňovanie podnikov na Slovensku
        • Postup pri oceňovaní podniku
        • Hlavné metódy stanovenia všeobecnej hodnoty podniku
        • Majetková a likvidačná metóda – objektivizácia hodnôt v účtovníctve
        • Podnikateľská metóda
        • Tvorba prognózy voľného cash flow
        • Stanovenie trvalo odčerpateľných zdrojov
        • Cena vlastných a cudzích zdrojov
        • Vážená priemerná cena kapitálu (WACC)
        • Riziká a ich vplyv na hodnotu firmy
        • Kombinovaná metóda a porovnávacia metóda oceňovania
        • Stanovenie všeobecnej hodnoty špecifického majetku – ochranná známka, know-how, pracovníci a pod.

Dr. Milan Veščičík

Milan Veščičík je skúsený odborník so skvelými prezentačnými zručnosťami a dlhoročnou praxou nielen vo vedení seminárov, ale najmä v oblasti tvorby podnikateľských plánov, stratégií, implementácií kontrolingových a kalkulačných systémov, podnikových analýz, optimalizácií a podobných projektov. Vyše 20 rokov je riaditeľom poradenskej spoločnosti GRADIENT 5. Je znalcom v odbore ekonómia a manažment odvetvie kontroling.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout