AKO PRACOVAŤ S MILENIÁLMI – vízia, komunikácia, adaptácia

AKO PRACOVAŤ S MILENIÁLMI – vízia, komunikácia, adaptácia

Naučte sa využívať silné stránky dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov na pracovnom trhu. Zvládnite výzvy, ktoré táto generácia prináša.

Termín: 27. 9. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Overené a zaužívané postupy vedenia ľudí či spolupráce v prípade generácie Y, čiže pri mileniáloch, nefungujú! Táto generácia má vlastný spôsob práce a iný prístup k životu. Ľudia narodení v rozpätí rokov 1980 – 2000, teda dnešní dvadsiatnici až tridsiatnici, ale majú čoraz väčší podiel na trhu práce! Pre firmy je nevyhnutné prilákať, viesť a udržať si mladých ľudí, ak chcú ďalej fungovať a rásť. Workshop Vám ukáže, ako s nimi spolupracovať a manažovať ich.

Zoberte so sebou kolegu! Druhý a ďalší účastník z jednej spoločnosti získa 50% zľavu!

Presná cena po zľave bude uvedená na faktúre.

149 EUR
bez DPH

 

Ciele seminára

Cieľom seminára je, poskytnúť návod, ako osloviť získať si a udržať si vo firme či organizácii mileniálov, teda dnešných dvadsiatnikov a tridsiatnikov.

Na seminári sa naučíte lepšie porozumieť generačným rozdielom v hodnotách, vnímaní, štýle komunikácie a ďalších aspektoch pracovného života.

Účastníci sa dozvedia, ako využívať silné stránky mileniálov a zvládať výzvy, ktoré táto generácia prináša. Ovládať komunikáciu a štýl práce s mileniálmi tak, aby dosahovali lepšie výsledky, a to ako pre seba, tak pre organizáciu.

Kliknite sem na detailný Program seminára.

 

Komu je seminár určený

Seminár „AKO PRACOVAŤ S MILENIÁLMI – vízia, komunikácia, adaptácia je určený:

  • Súkromnej aj verejnej sfére
  • Personalistom
  • Manažérom
  • Tímlídrom
  • Vedúcim prevádzky
  • Riaditeľom, konateľom

 

Ďalšie informácie

Ako účastník seminára získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 15.30 hod.)

1. Konfrontácia názorov dvoch strán a schopnosť aktívneho počúvania.

2. Riešenia pre manažérov a vedúcich pracovníkov

3. Základné zručnosti, ktoré pomôžu úspešne viesť, koučovať a motivovať priamych podriadených z
radov mileniálov.

4. Vízia, komunikácia a adaptácia

PaedDr. Lenka Holíková

PaedDr. Lenka Holíková

Je certifikovaná biznis koučka a certifikovaná lektorka s akreditáciou MŠVVaŠ SR. Počas svojej 11-ročnej kariéry riaditeľky základnej školy sa venovala inovatívnym prístupom vo vzdelávaní a vedení škôl. Dnes koučuje ľudí v biznise aj školstve, a napĺňa si túžbu pomáhať ľuďom dosahovať motivujúce ciele. V úlohe lektorky odovzdáva ďalej svoje manažérske skúsenosti. Vyštudovala Pedagogickú fakultu Univerzity Konštantína Filozofa v Nitre a v roku 2001 úspešne obhájila titul Doktor pedagogiky na Fakulte Všeobecnej psychológie.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore. 

149 EUR
bez DPH