Seminár: Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach
Povinnosti zamestnávateľa pri rozvrhovaní pracovného času a evidencii dochádzky
Termín: 31. 10. 2018
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání
Prevádzkový režim pracoviska a pracovný režim zamestnanca ovláda jedna veličina – pracovný čas. Jeho rozvrhovanie a evidenciu zase musí ovládať vedúci zamestnanec, prípadne personalista. Aké pravidlá platia pre rovnomerné a aké pre nerovnomerné rozvrhovanie pracovného času? Aké sú najčastejšie problémy pri evidencii práce na zmeny? Kedy môže zamestnávateľ nariadiť prácu nadčas a kedy ju musí so zamestnancom dohodnúť? Akým spôsobom a v akej forme je zamestnávateľ povinný evidovať dochádzku?
Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.
Cieľ seminára:
Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov so základnými zásadami evidencie dochádzky a možnosťami rozvrhnutia pracovného času zamestnanca.
Dozviete sa, kedy je možné zamestnancovi nariadiť prácu nadčas a kedy je možné s ním dohodnúť prácu nadčas. Vysvetlíme si pravidlá nariaďovania pracovnej pohotovosti aj výkonu nočnej práce. Tieto inštitúty si rozoberieme aj v prípade dohôd o prácach vykonávaných mimo pracovného pomeru.
Venovať sa tiež budeme evidencii pracovných zmien a problematike jednotlivých prevádzkových režimov. Chýbať nebudú praktické rady a tipy.
Kliknite sem na detailný Program seminára.
Komu je seminár určený:
Seminár „Evidencia dochádzky v otázkach a odpovediach“ je určený najmä zamestnávateľom, vedúcim zamestnancom, personalistom, špecialistom v oblasti práce a miezd, podnikovým právnikom a manažérom ľudských zdrojov zo súkromného, ako aj z verejného sektora.
Ďalšie informácie:
Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály, občerstvenie v priebehu kurzu a teplý obed. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.
PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9.00 – 15.30 hod.):
- pracovný čas a jeho rozvrhnutie
- vymedzenie zmeny a zmenovej dochádzky
- konto pracovného času a pružný pracovný čas
- evidencia pracovného času a dochádzky
- evidencia pracovného času dohodárov
- nariadená a dohodnutá práca nadčas
- práca nadčas pri určitých kategóriách zamestnancov
- mzda za prácu nadčas
- nočná práca a mzdové zvýhodnenie
- pracovná pohotovosť a jej odmeňovanie
Bratislava, Premium business hotel
Priekopy 20/A, Bratislava 82108
Premium**** business hotel Bratislava
Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.
Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.
Adresa:
Priekopy 20/A 821 08 Bratislava
tel.: +421 4949-1055
MHD:
8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m
č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m
alebo zastávka Bajkalská – 250 m
Parkovisko:
Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred
hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.