Všetko o verejnom obstarávaní podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou

Všetko o verejnom obstarávaní podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou

Uľahčite si verejné obstarávanie – najčastejšie chyby vo verejnom obstarávaní a ako sa im vyhnúť

Termín: 22. 7. 2020
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Ozrejmite si praktický postup zadávania podlimitnej zákazky a zákazky s nízkou hodnotou s akcentom na zmeny. Zameriame sa na celý proces verejného obstarávania podlimitnej zákazky bez EKS, na jednotlivé inštitúty, na zmeny v zákonnej úprave, na aplikáciu z pohľadu rozhodovacej praxe Úpradu pre VO.
Na simulovanom príklade budeme zadávať zákazku s nízkou hodnotou a vysvetlíme, aké sú zmeny zadávania zákazky s nízkou hodnotou.Skúsená lektorka Vám ozrejmí, kde sa stáva najviac omylov a ako sa im vyhnúť.

Na toto školenie už nie je možné sa objednať. V prípade Vášho záujmu o ďalšie konania, kontaktujte náš zákaznícky servis. Ďakujeme.

Cieľ seminára:

Cieľom seminára je oboznámiť účastníkov s pravidlami a postupom zadávanie zákaziek s nižšími finančnými limitmi, ktoré sú najrozšírenejšie. 

Zameriame sa a poukážeme na najčastejšie pochybenia, ktoré v praxi nastávajú. 

Dozviete sa praktický postup zadávania tohto typu zákazky, spolu s rozdielmi v jednotlivých zákazkách. 

Naučíte sa správne aplikovať zákonné inštitúty a princípy pri zadávaní podlimitných zákaziek a zákaziek s nízkou hodnotou. 

Ozrejmíme si pochybenia, ktoré sa stávajú najmä pri:

  • určení predpokladanej hodnoty zákazky;
  • určovaní podmienok účasti, pri určení spôsobu preukazovania splnenia podmienok účasti a následne pri ich vyhodnotení;
  • poukážeme na nedostatky pri opise predmetu zákazky;
  • aplikácii inštitútu „vysvetľovania predložených dokladov“ a „vysvetľovania ponúk“
  • určení osobitných podmienok plnenia zmluvy a pri koncipovaní zmluvy ako takej.

Naučíte sa správne formulovať návrh zmluvy a čo musí byť jej obsahom. 

Nezabudneme ani na Vaše problémy, pripravte si otázky pre našu lektorku.

Kliknite sem na detailný Program seminára. 

 

Komu je seminár určený:

Seminár je určený verejným obstarávateľom, t. j. najmä procesným garantom, ktorí sú zodpovední za vedenie postupov verejného obstarávania a tiež záujemcom, uchádzačom a odbornej verejnosti, 

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO SEMINÁRA (9:00 15:30 hod.):

  • Podlimitné zákazky a jednoducho zložité zákazky s nízkou hodnotou z hľadiska finančných limitov a pravidlá pre ich zadávanie.
  • Aký má dopad zvýšenie finančných limitov na výber jednotlivých postupov verejného obstarávania.
  • Súťažné podklady pre podlimitnú zákazku a pre zákazku s nízkou hodnotou.
  • Oznámenia a výzvy – čo má byť ich obsahom, aké sú zákonné lehoty.
  • Vyhodnotenie splnenia podmienok účasti zo strany uchádzačov ich subdodávateľov a iných osôb, prostredníctvom ktorých preukazuje uchádzač zdroje, alebo kapacity, ako vyhodnocovať ponuky v rámci určených kritérií na vyhodnotenie – zápisnice a ich obsah.
  • Aké zmeny v osobnom postavení dodávateľov podľa § 32 priniesla novela zákona proti byrokracii a novela Zákona o verejnom obstarávaní (ZVO).
  • Žiadosť o vysvetlenie, žiadosť o nápravu, námietka.
  • Ako formulovať návrh zmluvy, čo musí byť jej obsahom.
  • Postup kontroly splnenia osobitných podmienok zmluvy zo strany úspešného uchádzača a súčinnosť úspešného uchádzača podľa ZVO.
  • Register partnerov verejného sektora - podlimitné zákazky a zákazky s nízkou hodnotou.
  • Vaše problémy a otázky.

.

Ing. Hilda Regulová Gajdošová

Je konateľkou spoločnosti E&L Consulting s. r. o., ktorá špecializuje sa na poradenstvo v oblasti verejného obstarávania. Poskytuje konzultácie a zastupovanie pre záujemcov a uchádzačov vo verejnom obstarávaní a konzultácie a samotnú realizáciu procesov verejného obstarávania. Spolupracuje s Národohospodárskou fakultou EU, kde v rámci predmetu „Verejné rozpočtové systémy“ je autorkou časti zameranej na verejné obstarávanie, realizuje prednášky na tému verejného obstarávania z pohľadu praxe.

Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (6. poschodie)

Bratislava, Office Centrum Seberíniho 1 (6. poschodie)

Seberíniho 1, Bratislava 821 03

 Školiaca miestnosť sa nachádza v administratívnej budove na 6. poschodí v priestoroch vydavateľstva Eurostav.

 

MHD:

Z hlavnej stanice 

trolejbus č. 201

zastávka Gagarinova, potom pešo alebo zastávka Hraničná a potom prestup na autobus č. 96, jedna zastávka na Nevädzová

Zastávka Nevädzová

autobusy: 66, 75, 96, 196

Zastávka Gagarinova

trolejbusy: 201, 202

Zastávka Tomášikova

električky: 8, 9

 

Autom:

GPS súradnice:

48° 9' 14.3661808" N
17° 9' 59.949646" E

 

Parkovanie

Bezplatné parkovanie je možné v priľahlých uliciach. 

Uložit
Předvolby uživatele cookies
Používáme soubory cookie, abychom vám zajistili co nejlepší zážitek z našich webových stránek. Pokud používání souborů cookie odmítnete, nemusí tyto webové stránky fungovat podle očekávání.
Přijmout vše
Odmítnout všechny
Marketing
Soubor technik, které mají za předmět obchodní strategii a zejména průzkum trhu.
Facebook
OK
Odmítnout
Essential
Tyto soubory cookie jsou potřebné pro správné fungování webových stránek. Nelze je zakázat.
Joomla Essential
OK
Analytics
Nástroje používané k analýze dat pro měření efektivity webových stránek a pochopení jejich fungování.
Google Analytics
OK
Odmítnout
Shopify.com
OK
Odmítnout
Inspectlet
OK
Odmítnout