Workshop: Vedenie problémových zamestnancov v praxi

Workshop: Vedenie problémových zamestnancov v praxi

Ako si poradiť s neprispôsobivými a nevýkonnými jednotlivcami?

Termín: 27. 5. 2019
Prednáša:
Miesto konania: Název místa konání

Problémoví či demotivovaní zamestnanci neprinášajú požadovaný výkon a negatívne pôsobia na celý tím. Často bývajú strojcami konfliktov a napätej atmosféry. Je možné ich zmeniť? Poďme sa na to spoločne pozrieť, zanalyzujme situáciu a rozhodnime sa pre systémové zmeny. Ponúkame Vám praktické školenie, ktorého súčasťou sú námety, ako nastaviť zamestnanecké prostredie, systém, ako aj praktický nácvik riešenia konfliktných či problémových situácií v praxi. Pozor, iba spokojní zamestnanci prinášajú zisk!

Cieľ workshopu:

Cieľom workshopu je pomôcť účastníkom „nájsť“ vo svojich tímoch neprispôsobivých zamestnancov a poradiť im, ako ďalej postupovať. Naučíme Vás, ako správne pristupovať k zamestnancovi, ktorý má vysokú absenciu, nedostatok schopností alebo neustále kladie odpor.

Ukážeme Vám tiež, ako ochrániť ostatných ľudí v tíme pre negatívnymi vplyvmi problémových kolegov, ako predchádzať konfliktom, resp. ich správne riešiť. Poskytnem Vám návod, ako cielene stabilizovať „želateľných“ zamestnancov a poradiť si s tými „neželateľnými“.

Okrem správnych techník zameraných na efektívne vedenie ľudí si prejdeme aj zásady motivácie, hodnotenia a efektívnej komunikácie. Poradíme Vám, ako nastaviť efektívny hodnotiaci systém či riadiť výkon a správanie zamestnancov.

Získate tiež praktické rady, ako zväčšiť svoj vplyv na podriadených, ako pracovať s asertivitou a viesť náročné rozhovory či podávať negatívnu spätnú väzbu tak, aby mala pozitívny efekt na zamestnanca.

 

Kliknite sem na detailný Program workshopu. 

 

Komu je workshop určený:

Workshop Vedenie problémových zamestnancov v praxi je určený majiteľom a riaditeľom spoločností či organizácií, manažérom, vedúcim zamestnancom, majstrom a predákom, supervízorom, tímlídrom, HR manažérom a personalistom v súkromnom, ale aj verejnom sektore.

 

Ďalšie informácie:

Ako účastník kurzu získate CERTIFIKÁT o jeho absolvovaní, ktorý môžete využiť vo svojom CV v časti o doplnkovom odbornom vzdelávaní. V cene seminára sú podkladové materiály a občerstvenie v priebehu kurzu. Obchodné podmienky sú Vám k dispozícii tu.

PROGRAM CELODENNÉHO WORKSHOPU (9.00 15.30 hod.):

1. Firma/organizácia – hodnoty – požadované správanie zamestnancov

  • Firemná kultúra – hodnoty, prostredie, manažéri – čo je "dobrá firemná kultúra?"
  • Náš biznis vs. kompetencie – ako sa majú ľudia správať?
  • Požadovaný štýl riadenia a rola manažéra
  • Želateľný zamestnanec
  • Vízia a hodnoty firmy/organizácie – ich transformácia do denno-denného pracovného života
  • Ako merať a riadiť správanie zamestnancov
  • Typológia ľudí a komunikácia s nimi
  • Úspešné vedenie problémových ľudí
  • Čo s neprispôsobivými zamestnancami – môžem ich zmeniť?
  • Ako odhaliť, zvládať a riadiť konfliktné a problémové situácie v tíme

 2. Hodnotenie a riadenie výkonu i správania

  • Efektívne nastavený hodnotiaci systém
  • Personálny staffing – cielená práca s ľuďmi
  • Riadiť podľa cieľov alebo kompetencií?
  • Čo je nežiaduci výkon?

 3. Frustrácia vs. motivácia

  • Podniková kultúra vs. motivácia ľudí
  • Koho a ako motivovať
  • Každý z nás na niečo počúva – rôzne generácie vyžadujú rôzny prístup
  • Ako môžem správne ovplyvňovať? Ako zväčšiť svoj vplyv?

4. Náročná komunikácia, riešenie konfliktov a úspešné vyjednávanie

  • Asertivita a jej využitie v praxi
  • Umenie počúvať a klásť otázky
  • Ako komunikovať s neprispôsobivými, konfliktnými a nevýkonnými zamestnancami
  • Ako komunikovať, keď ide o veľa – vedenie ťažkých a zásadných rozhovorov
  • Ťažké rozhovory (negatívna spätná väzba, vytýkací rozhovor, riešenie konfliktov...)
  • Prečo a ako sa rozhodnúť – dvakrát meraj, raz strihaj
  • Naučte sa zaobchádzať s problémovým zamestnancom
  • Ako riešiť konfliktné situácie
  • Ako sa pripraviť na komunikáciu a vyjednávanie
  • Metóda win-win – dá sa nájsť konsenzus pre obidve strany?
  • Kto je zodpovedný?
Ing. Iveta Uhrová

Ing. Iveta Uhrová

Iveta Uhrová je profesionálnym konzultantom, lektorom a koučom - odborníkom v oblasti efektívneho riadenia firiem a ľudí.

Bratislava, Premium business hotel

Bratislava, Premium business hotel

Priekopy 20/A, Bratislava 82108

Premium**** business hotel Bratislava

Moderný mestský typ hotela s výbornou polohou v Bratislave v mestskej časti Ružinov pri Bajkalskej ulici v blízkosti centra mesta.

Výborná dopravná dostupnosť, klimatizované priestory, rodinná atmosféra.

  

Adresa:

Priekopy 20/A 821 08 Bratislava

tel.: +421 4949-1055

www.hotel-premium.sk

 

MHD:

8,9,14,50,66 – zastávka SLOVANET – cca 150 m

č.74 zastávka Drieňová – cca 90 m

alebo zastávka Bajkalská – 250 m

 

Parkovisko:

Bezplatné parkovanie pre hotelových hostí pred

hotelom a na uzavretom hotelovom dvore.